(05-03-2019, 17:45)Karewer napisał(a): W takim razie czujnik ciśnienia doładowania jest sprawny.
Niekoniecznie musi to oznaczac, ze jest sprawny ten czujnik.
Poprawnie dziala w tej temperaturze badania i odpiecia, i przy tych obrotach silnika, i w danej chwili.
W innych warunkach moze swirowac, podawac wartosci gdzies z poza zakresu i bedzie wywalac blad.
Zazwyczaj jak cos sie wydarzylo i pokazalo blad raz i drugi to bedize ten blad powracal, bo w okreslonych warunkach cos go powoduje w czasie jazdy. Na postoju takich warunkow sprawdzenia nie sprawdzisz. Po odpieciu czujnika tez go nie sprawdzisz...bo jest odpiety.
U mnie uszkodzony czujnik w ciagu dwóch dni dzialal roznie. Raz bylo ok, innym razem sie zapalal blad. "Sprawdz wtrysk" i serwis sie palil, a silnik przechodzil na tryb jazdy bez turbosprezarki. W kolejnym dniu juz palil sie na stale i czy odpialem wtyczke czy nie byl blad i koniec.
Na trzeci dzien juz dostalem nowy czujnik, wymienilem i wszystko ustapilo. Dziala juz niezawodnie 2,5 roku jakos chyba.
Na clipie sprawdzalem, to komunikat brzmial, ze wartosci sa poza zakresem.
Taki maly cytat dla rozluznienia i przemyslenia:
"Wszystko, co zdarza się raz, może już się nie przydarzyć nigdy więcej, ale to, co zdarza się dwa razy, zdarzy się na pewno i trzeci."
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-03-2019, 22:14 przez A2-eR11.)