SCENIC II PH I trudnosci z odpalaniem
Ja swoją 406 po nocy przy - 34C odpaliłem bez świec ale dopiero na drugim aku, na moim krecilem i nic dopiero podpialem się pod ojca samochód, tam gaz podłoga i w końcu odpalił. To było na drugi dzień po zakupie jej, w południe wtedy sprawdzam świece wszystkie 4 spalone. Założyłem nowe, na drugi dzień było - 29C odpalił od strzała, te silniki HDI to dobre widzę, czyli chłopaki jak zdrowy motor to i cuda się zdarzają, miałem Lagune kiepski silnik to przy - 15C już nie paliła z nowymi świecami. Scenic przy - 25C też palił jakby nigdy nic więc silnik miał zdrowy, ciekawe jak rx będzie palił. A Vectra kiedyś miał mój ojciec kompresję miała słaba to przy - 3 nie chciała palić... Jak słyszę jak co niektórzy mają teorie że w dieslu sprawne świece i odpali w mróz guzik prawda, sprawny motor szczelny i układ wtryskowy to i świece nie potrzebne.
Po części oczywiście, ale sprawa odpalania jak najbardziej zależy od świec, idąc Twoją myślą w dieslach nie powinni montować świec bo w końcu jak silnik extra to zapali bez świec. Jeśli silnik padaka to rozumiem trzeba kupić drugi. Hmm to po co w ogóle montowali te świece? Mieli by większy zbyt na auta bo szybciej by się psuły. Nie róbmy w jakiś sposób ironii ani zamieszania, nie oceniajmy po pisowni kto ma jaką kondycję silnika.
A więc pomagając komuś czy doradzając że auto mu nie pali? -- z Twojego założenia nie musi kupować świec za 100 czy 200zł, przecież remont silnika za 2 000zł czy więcej, będzie lepszym rozwiązaniem bo jak będzie silnik igiełka to świece nie będą potrzebne. Czytając Twoją wypowiedź to jest jak z pseudo-mechanikiem, "Panie samochód mi do przodu nie jedzie... -a do tyłu jedzie? tak do tyłu jedzie, -to proszę zacząc jeździć tyłem"
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM /// Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Do wymiany panewek korbowodowych trzeba zdjąć miske i pompę olejową, to wystarcza,
panewki są zwykle i wzmocnione „sputter”, powyżej 100KM trzeba te wzmocnione, sa one droższe i trzeba je właściwie zamontować. Osobiście polecam firmy Kolbenschmidt albo Glico.
Witam
Wszystkich Mam problem silnik 1,9 DCI nie odpala. W piątek wymieniłem rozrząd po wymianie wydawało mi się że odpala dłużnej. Myślałem że możne to słaby akumulator. Pojechałem do domu. - mocy nie brakowało. w poniedziałek zapaliłem za drugim razem, a dzisiaj już kręciłem 3 razy przejechałem 320 km i za każdym postojem powyżej 2 minut był problem z zapalenie. Podczas jazdy pojawiał mi się komunikat iż silniki może ulec uszkodzeniu. Po kilku kilometrach gasł komunikat. Nie wiem czy ma to coś wspólnego ale wyskakiwał ten komunikat gdy miałem uruchomiony tempomat - sprawdź regulator prędkości takie coś też wystąpiło kilkakrotnie. Po powrocie do domu otworzyłem jeszcze raz maskę i widzę w przewodach paliwowych powietrze o długości około 5 centymetrów na dwóch przewodach. Postanowiłem wygonić powietrze z układu naciskając pompką. Robiła się twarda ale nic to nie dawało po kilku minutach stawała się miękka i można było ponownie pompować. Następnie postanowiłem odłączyć przewód paliwowy od pompy paliwa i usunąłem powietrze jednak nie udolnie bo przy zakładaniu przewodu powietrze pojawiło się ponownie. Co mogę zrobić. bo w ogóle nie odpala. mam przejechane 150tys km (Ten post był ostatnio modyfikowany: 30-04-2015, 06:24 przez diablo79.)
Espace 2.0 dCi 147 kw
Diagnostyka CLIP + programowanie kart 506-526-200
dostaje się gdzieś lewe powietrze, trzeba sprawdzić połączenia węży przy filtrze. I wydaje mi się jakby zawór zwrotny w gruszce przestał działać.
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM /// Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
przy mopowaniu słyszę zasysanie
połączenia wydaja się prawidłowe. ale czy to możliwe że problem byłby z odpalaniem, a z jazdą najmniejszego kłopotu nie było. Miał odejście bez zarzutu a teraz bez reakcji - czy odłączenie przewodu paliwowego od pompy mogło zapowietrzyć układ. jak go odpowietrzyć? (Ten post był ostatnio modyfikowany: 30-04-2015, 06:27 przez diablo79.)
Espace 2.0 dCi 147 kw
Diagnostyka CLIP + programowanie kart 506-526-200
nie specjalnie możne minimalnie ale raczej nie akumulator miałem kiepski tak myślałem.
idę sprawdzić na zimnym silniku mam pół godzinki Gdzie jest czujnik położenia wału? sprawdzę, może jest problem po wymianie rozrządu. może wtyczka luźna albo uszkodzony czujnik Żądnych błędów na desce rozdzielczej nie ma jak sprawdzić układ paliwowy? czy jest szczelny? Odpalił Na zimnym chwilke pokrecil 2 sek Co to znaczy co spradzic (Ten post był ostatnio modyfikowany: 30-04-2015, 07:55 przez diablo79.)
Espace 2.0 dCi 147 kw
Diagnostyka CLIP + programowanie kart 506-526-200 |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości