SCENIC II PH I trudnosci z odpalaniem
Najgorzej odpala jak postoi od 10 min- aż do ostygniecia
Nie mogę znaleźć czujnika cieczy chłodzącej Po odłączeniu tego czujnika na zegarach nie powinno wskazywać teperatury cieczy chłodzącej? (Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-05-2015, 20:45 przez diablo79.)
Espace 2.0 dCi 147 kw
Diagnostyka CLIP + programowanie kart 506-526-200
jeśli masz jak we wcześniejszych wersjach to jeden czujnik ten z termostatu daje temp na deskę, a drugi czujnik daje info na kompa
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM /// Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
zawsze możesz sprawdzić odepniesz i zobaczysz jak zapali itd aaa i z odpiętym czujnikiem może Ci się włączyć wentylator i może nie pokazywać temp na wyświetlaczu
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM /// Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <-- (02-05-2015, 15:58)diablo79 napisał(a): ...na zimnym silniku temperatura zewnętrzną 12 stopni natomiast cieczy 13 stopni...Czujnik dobry. Zanim nie wyeliminujesz pozostałych błędów które Ci wykrywa komputer, to czujnika temperatury cieczy bym nie ruszał. Jego oszukiwanie opornikiem może skutecznie pomóc w odpalaniu, ponieważ komputer będzie przyjmował całkiem inne wartości. Niestety będzie to tylko ominięcie problemu. Z ciekawości możesz sprawdzić jak odpala po odpięciu przepływomierza. U Ciebie wtyczka znajduje się chyba za akumulatorem i dalej za filtrem powietrza. (02-05-2015, 22:06)diablo79 napisał(a): ...niemowę namierzyć czujnika płynu chłodzącego w manualu jest tutaj pod pozycją 21Z tego co widzę, to prawdopodobnie ten jeden czujnik przekazuje informacje do komputera oraz na deskę. U mnie jest w tym samym miejscu. Trzeba wprawy, aby włożyć tam łapę (od góry). Druga opcja, to rozkręcanie podszybia.
Odświeżę trochę kotleta, ale nie ma sensu nowego tematu zakładać.
Mianowicie, czasem - w sumie mam wrażenie, że totalnie losowo - auto przy odpaleniu kręci trochę dłużej i po odpaleniu puszcza małą białą chmurkę z wydechu. Po "bączku" jest już okej, ani na czarno, ani na biało, normalnie rzekłbym. Co może być przyczyną? Domyślam się, że olej dostaje się do komory spalania więc szukać w uszczelniaczach zaworowych? Turbo? Na co dzień auto jeździ normalnie, nie ma spadków mocy, przerywań czy cokolwiek innego. Przebieg około 180 tys. (magiczne 180 tys. ), wiek 14 lat. |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
3 gości