grzesiek77
28
0
1
1
SC II ph I
2004
2.0 i 16V 136KM, 2003-2009
Łódź
op
Ciekaw jestem Waszych opinii o połączeniu Grand + 2.0 136km + asb
Ja powiem, że pomimo w pełni sprawnego wydechu mam wrażenie, że jest to nie najlepsze połączenie. Przy 130km/h mam ok. 3800 obrotów i jest dość głośno (niestety tylko 4 biegi) nie chce się jechać szybciej.
Spala mi przy tym ok. 13l lpg więc też bez rewelacji.
Jak to wygląda u Was?
•
komarek34
362
1
84
36
INNY
2016
1.5 dCi 110 2016-
Rybnik
Mam taki zestaw w swoim. Ciche to to nie jest przy 130 ale daje radę. W czasie drogi z Chorwacji spalił 13l100km lpg Ale z ogromnym nożem na dachu , 4 osoby i dużo bagażu. Bez boxa , jadąc spokojnie 120 autostrada bierze mi 10l lpg.
Ja jestem zadowolony. Wygodny dupowoz. Przydała by się skrzynia 6 ale cóż, 4ka też daje radę
•
grzesiek77
28
0
1
1
SC II ph I
2004
2.0 i 16V 136KM, 2003-2009
Łódź
op
Dzięki za potwierdzenie. Zastanawiałem się czy to tylko mój tak ma i czy może coś mogę poprawić/zmienić żeby było lepiej/ciszej.
Pewnie też to, że wcześniej jeździłem Vectra C 175km robi różnicę
•
Grandusek
304
0
65
81
SC II ph I
2004
2.0 i 16V 136KM, 2003-2009
Kotuń
No głośna to ta kosiarka jest szczególnie przy prędkościach autostradowych. Ale skrzynia jaki samo auto mnie satysfakcjonuje
S5
•
komarek34
362
1
84
36
INNY
2016
1.5 dCi 110 2016-
Rybnik
Ogólnie scenic 2 jest dość słabo wyciszony. Slabo wycisz9na komora silnika głęboko wchodzi do kabiny.
Następne będzie megane grandtour gt lub gr line. Mniej wygodne ale ciszej w środku
•
grzesiek77
28
0
1
1
SC II ph I
2004
2.0 i 16V 136KM, 2003-2009
Łódź
op
Wszystkie co ma GT w nazwie musi być fajne Ale na razie muszę się nacieszyć Sceniciem, o kasie nie wspominając
•
michumal
720
10
138
48
SC II ph I
2006
2.0 i 16V 136KM, 2003-2009
Poznań
michumal
Zarejestrowani
— 21-07-2017, 08:58
No cóż, to skrzynia 4 biegowa, więc przy większych prędkościach musi być głośno i już. Skrzynia ogólnie daje radę, jednak dość wolno myśli, więc szybkie reakcje gazu odczytuje z opóźnieniem, co może być denerwujące, tak samo przy wyprzedzaniu, zredukuje, podciągnie na biegu, Ty wyprzedzisz odpuścisz lekko gaz i już by mogła wrzucić wyższy bieg, ale ona czeka... czeka i po chwili się orientuje, i wrzuca wyższy. No ale musimy pamiętać, że Szczeniak to nie Hart i tu gazem operuje się delikatnie i wtedy skrzynia się sprawdza bardzo dobrze.
Scenic II Ph I 2006 2.0 16V automat
2 użytkowników postawiło piwo użytkownikowi michumal za ten post post:2 użytkowników postawiło Thank You to michumal for this post
• A2-eR11, Roming
komarek34
362
1
84
36
INNY
2016
1.5 dCi 110 2016-
Rybnik
U mnie kick redukuje błyskawicznie. Może dlatego ze na trasach lubię używać sekwencji a skrzynia się uczy
•
michumal
720
10
138
48
SC II ph I
2006
2.0 i 16V 136KM, 2003-2009
Poznań
michumal
Zarejestrowani
— 21-07-2017, 17:14
Kolego, ja nie pisałem o kicku, tylko o reakcji już po, kiedy nie potrzebujemy już mocy. Poza tym, skrzynia ma fajną właściwość, podwójny kick, kick zwykły - przyciśnięcie gazu do pierwszego oporu na pedale, redukcja o jeden bieg, obroty w górę i idziemy, ekstra kick, dociśnięcie pedału gazu do podłogi, dodatkowo o około 2 cm, redukcja o dwa biegi, silnik chce wyskoczyć i jazdaaaaaa....
Scenic II Ph I 2006 2.0 16V automat
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi michumal za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to michumal for this post
• A2-eR11
grzesiek77
28
0
1
1
SC II ph I
2004
2.0 i 16V 136KM, 2003-2009
Łódź
op
(21-07-2017, 17:14)michumal napisał(a): Poza tym, skrzynia ma fajną właściwość, podwójny kick, kick zwykły - przyciśnięcie gazu do pierwszego oporu na pedale, redukcja o jeden bieg, obroty w górę i idziemy, ekstra kick, dociśnięcie pedału gazu do podłogi, dodatkowo o około 2 cm, redukcja o dwa biegi, silnik chce wyskoczyć i jazdaaaaaa....
a widzisz tego nie zarejestrowałem
Tylko czasem mam wrażenie, że ona chce wyskoczyć bez kicka :P
•
|