Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

SCENIC II PH I Wypadanie zapłonu 2 cylinder


Pejsiak
Zarejestrowani

op Tak

Odpowiedz
polaq
Zarejestrowani

To w takim wypadku sprawdź wiązkę od LPG i sterownik również.
Wiązka do wtrysków benzynowych jest rozcinana aby nie było wtrysku benzyny podczas pracy na LPG. Zdarza się, że coś się dzieje w wiązce zwłaszcza jam masz LPG Omegasa z Holandii. W Stagu np. zdarzają się awarie układów odcinających wtryski.
Najlepiej odpiąć kompa od LPG i zrobić zworki w miejscach wiązki od rozcięcia wtryskiwaczy benzynowych.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-09-2019, 14:50 przez polaq.)

Odpowiedz
Pejsiak
Zarejestrowani

op Mam instalację staga możesz dokładniej wytłumaczyć jak to zrobić

Odpowiedz
polaq
Zarejestrowani

Sciągnij sobie schemat do montażu instalacji Stag np 300. (Nie wiem jaką masz)
Tam masz rozrysowane kolory i piny we wtyczce które musisz połączyć czterema kawałkami kabelków.
Jak masz odcięcie pompy paliwo to też powinno się zrobić zworkę w odpowiednim miejscu.

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi polaq za ten post post:
  • Pejsiak
Pejsiak
Zarejestrowani

op Podłączył dzisiaj pod clipa i są takie błędy, który dokładnie to będzie czujnik temperatury błąd df002

Odpowiedz
polaq
Zarejestrowani

DF002 obwód czujnika temperatury powietrza.

Szary czujnik z przodu na plastikowym kolektorze dolotowym.
Z serwisówki:
Wymienić czujnik temperatury powietrza, jeżeli oporność nie jest rzędu:
9,6 kΩ ± 9,6 % przy -10 °C
2 kΩ ± 6 % przy 25 °C
810 Ω ± 5,8 % przy 50 °C
309 Ω ± 5,5 % przy 80 °C

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi polaq za ten post post:
  • Przemek7
Pejsiak
Zarejestrowani

op A jeszcze błąd DF065

Odpowiedz
polaq
Zarejestrowani

(16-09-2019, 11:51)Pejsiak napisał(a): A jeszcze błąd DF065
WYPADANIE ZAPŁONU
1.DEF : wypadanie zapłonu o działaniu niszczącym
2.DEF : wypadanie zapłonu powodujące wzrost emisji zanieczyszczeń
ZALECENIA
Kolejność opracowywania w przypadku występowania większej liczby usterek:
– wyświetlenie się: DF072, DF073, DF074 i DF075.
– układ zasilania paliwem: DF026, DF027, DF028, DF029 i DF085.
– sygnał koła zamachowego: DF005 i DF125.
– wypadanie zapłonu w cylindrze: DF059, DF060, DF061 i DF062.
Warunki przeprowadzenia diagnostyki usterki zapisanej w pamięci:
Usterka jest zgłaszana jako obecna w następujących warunkach:
– sprawdzić, czy nie występuje już usterka elektryczna,
– zostały przeprowadzone przystosowania kodu,
– silnik jest rozgrzany (minimum 75 °C),
– Włączyć bieg jałowy ze wszystkimi odbiornikami prądu działającymi przez 15 min.
Cecha szczególna:
– świecenie kontrolki OBD.
Sprawdzić wtryskiwacze.
Sprawdzić stan i zgodność świec.
Sprawdzić cewki ołówkowe zapłonu.
Sprawdzić, czy stosowany jest właściwy rodzaj benzyny.
Jeżeli problem jest nadal obecny, przeprowadzić następujące kontrole:
– sprawdzić czujnik koła zamachowego,
– sprawdzić stan i prawidłowość koła zamachowego silnika,
– sprawdzić mocowanie czujnika koła zamachowego silnika,
– sprawdzić szczelinę między czujnikiem a kołem zamachowym silnika,
– sprawdzić wartości kompresji w cylindrach,
– sprawdzić kompletny układ zasilania w benzynę (patrz MR 364 Mechanika, 13A, Zasilanie paliwem),
– sprawdzić cały układ zapłonowy (patrz MR 364 Mechanika, 17A Układ zapłonowy),
– sprawdzić popychacze hydrauliczne w przypadku hałasu na poziomie wałka rozrządu (patrz MR 364
Mechanika, 11A, Góra i przód silnika).
Jeżeli usterka nadal występuje, opracować pozostałe usterki, a następnie przejść do kontroli zgodności
parametrów.
PO NAPRAWIE

Odpowiedz
Pejsiak
Zarejestrowani

op Panowie czy w wersji 2.0 jest czujnik walka rozrządu jak tak to gdzie

Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

(16-09-2019, 18:27)Pejsiak napisał(a): Panowie czy w wersji 2.0 jest czujnik walka rozrządu jak tak to gdzie
nie ma

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

6 gości