SCENIC II PH I Wypadanie zapłonu 2 cylinder
To w takim wypadku sprawdź wiązkę od LPG i sterownik również.
Wiązka do wtrysków benzynowych jest rozcinana aby nie było wtrysku benzyny podczas pracy na LPG. Zdarza się, że coś się dzieje w wiązce zwłaszcza jam masz LPG Omegasa z Holandii. W Stagu np. zdarzają się awarie układów odcinających wtryski. Najlepiej odpiąć kompa od LPG i zrobić zworki w miejscach wiązki od rozcięcia wtryskiwaczy benzynowych. (Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-09-2019, 14:50 przez polaq.)
Sciągnij sobie schemat do montażu instalacji Stag np 300. (Nie wiem jaką masz)
Tam masz rozrysowane kolory i piny we wtyczce które musisz połączyć czterema kawałkami kabelków. Jak masz odcięcie pompy paliwo to też powinno się zrobić zworkę w odpowiednim miejscu.
DF002 obwód czujnika temperatury powietrza.
Szary czujnik z przodu na plastikowym kolektorze dolotowym. Z serwisówki: Wymienić czujnik temperatury powietrza, jeżeli oporność nie jest rzędu: 9,6 kΩ ± 9,6 % przy -10 °C 2 kΩ ± 6 % przy 25 °C 810 Ω ± 5,8 % przy 50 °C 309 Ω ± 5,5 % przy 80 °C (16-09-2019, 11:51)Pejsiak napisał(a): A jeszcze błąd DF065WYPADANIE ZAPŁONU 1.DEF : wypadanie zapłonu o działaniu niszczącym 2.DEF : wypadanie zapłonu powodujące wzrost emisji zanieczyszczeń ZALECENIA Kolejność opracowywania w przypadku występowania większej liczby usterek: – wyświetlenie się: DF072, DF073, DF074 i DF075. – układ zasilania paliwem: DF026, DF027, DF028, DF029 i DF085. – sygnał koła zamachowego: DF005 i DF125. – wypadanie zapłonu w cylindrze: DF059, DF060, DF061 i DF062. Warunki przeprowadzenia diagnostyki usterki zapisanej w pamięci: Usterka jest zgłaszana jako obecna w następujących warunkach: – sprawdzić, czy nie występuje już usterka elektryczna, – zostały przeprowadzone przystosowania kodu, – silnik jest rozgrzany (minimum 75 °C), – Włączyć bieg jałowy ze wszystkimi odbiornikami prądu działającymi przez 15 min. Cecha szczególna: – świecenie kontrolki OBD. Sprawdzić wtryskiwacze. Sprawdzić stan i zgodność świec. Sprawdzić cewki ołówkowe zapłonu. Sprawdzić, czy stosowany jest właściwy rodzaj benzyny. Jeżeli problem jest nadal obecny, przeprowadzić następujące kontrole: – sprawdzić czujnik koła zamachowego, – sprawdzić stan i prawidłowość koła zamachowego silnika, – sprawdzić mocowanie czujnika koła zamachowego silnika, – sprawdzić szczelinę między czujnikiem a kołem zamachowym silnika, – sprawdzić wartości kompresji w cylindrach, – sprawdzić kompletny układ zasilania w benzynę (patrz MR 364 Mechanika, 13A, Zasilanie paliwem), – sprawdzić cały układ zapłonowy (patrz MR 364 Mechanika, 17A Układ zapłonowy), – sprawdzić popychacze hydrauliczne w przypadku hałasu na poziomie wałka rozrządu (patrz MR 364 Mechanika, 11A, Góra i przód silnika). Jeżeli usterka nadal występuje, opracować pozostałe usterki, a następnie przejść do kontroli zgodności parametrów. PO NAPRAWIE |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
7 gości