Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

SCENIC II PH I Wymiana nagrzewnicy


zmora009
Zarejestrowani

op Witam . Potrzebna instrukcja wymiany nagrzewnicy Scenic II 2005

Odpowiedz
kondzio81
Zarejestrowani

ciężka sprawaBiggrin pomału i sam dojdziesz Biggrin

Thumbup
Odpowiedz
Mati
Zarejestrowani

prawdopodobnie jeszcze nikt tego nie rozbierał w SII, ale zawsze możesz być pierwszy i zrobić zdjęcia, opis i już kolejna osoba będzie miała dużo łatwiej

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
Highwayman1990
Zarejestrowani

Sporo można znaleźć w instrukcji serwisowej. Jest opis odnośnie demontażu nagrzewnicy, oraz demontażu akcesoriów wewnętrznych (obudowy kierownicy). Odsyłam do działu Manualne.

Odpowiedz
Marian1981
Zarejestrowani

Wg instrukcji jest po prawej stronie nóg kierowcy(61a-25). Z tego co widzę jest więcej zabawy nić w scenic I.
A dlaczego chesz wymienić nagrzewnicę, stwierdzona jest awaria na 100%

Odpowiedz
zmora009
Zarejestrowani

op Witam Odświeżam temat . Wymiana nagrzewnicy konieczna szyby parują strasznie na ogrzewaniu. Ma ktoś jakiś pomysł jak to zrobić żeby się nie narobić ?

Odpowiedz
krzysztofk
Zarejestrowani

Wsystko robisz w rejonie nóg kierowcy.Od strony komory silnika trzeba założyć założyć tylko zaciski na przewodach do nagrzewnicy.

Scenic II ph II 2007 1,9dCi 131KM 
Diagnostyka komputerowa, mechanika, blacharstwo, lakiernictwo


Odpowiedz
zmora009
Zarejestrowani

op Czyli zdemontować tunel gdzie lewą ręką biegów ?

Odpowiedz
krzysztofk
Zarejestrowani

Dolną osłonę pod dźwignią zmiany biegów i będziesz miał dostęp do nagrzewnicy i przewodów dochodzacych do niej.

Scenic II ph II 2007 1,9dCi 131KM 
Diagnostyka komputerowa, mechanika, blacharstwo, lakiernictwo


Odpowiedz
michumal
Zarejestrowani

Wymiana nagrzewnicy do ogarnięcia. Pytanie czy musisz to robić? Powodem są parujące szyby? To raczej słaby powód. Powodem do wymiany nagrzewnicy jest jej nieszczelność. Szyby najczęściej parują z powodu niedrożnego filtra pyłkowego, wystarczy wymienić na nowy...
Jeżeli jednak będziesz wymieniał, to Ci mogę opisać proces. Sam wymieniałem całą obudowę nagrzewnicy.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-10-2016, 20:59 przez michumal.)

Scenic II Ph I 2006 2.0 16V automat
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

2 gości