op
Witam ponownie wszystkich Forowiczów i Zapaleńców.
Trafił mi a raczej autu . Mały chochlik od jakiegoś czasu jeździłem i jak nie przypilnowałem zmiany biegu na 3000 tyś obrotów .To załączał się serwis i sprawdź wtryski ,oczywiście utrata mocy. I tak jeździłem sobie ,błąd wyskakiwał ,wyłączałem silnik ,błąd znikał i dalej w drogę .Ale ostatnio zaczęło mnie to już denerwować, wiec wziąłem się za robotę.
Wytargałem EGRA oczywiście zawalony .Wyczyszczony wrócił na swoje miejsce ,przy okazji sprawdziłem wężyki podciśnienia i sam zawór podciśnienia
Membrana ok OK.
Odkręciłem pokrywę nad wtryskami i znalazłem luźna łącznik/fajkę ze świecą żarowa .NAPRAWIONE
Wyczyściłem czujnik ciśnienia doładowania ,a dokładnie cleaner napryskałem .
Kiedy odparowało wrócił na miejsce , plus wszystkie wtyczki i gniazda electric cleaner
Poskładałem skasowałem błędy no i jadę z bananem ale to jak. Autem bez turbo , turbo przestało reagować nic , nie ma go, Brak.
A po chwil.....
Serwis rozświetlił auto sprawdź wtrysk i D... przez ogromne D
Apiać od nowa kontrola wtyczek, rurek ,kabli i znalazłem rurka gumowa od klawiatury do rury dolotu nie założona wcisnąłem na miejsce .Reszta wygląda ok.
Pod clip i cos nowego
DF301 obwód wlotu powietrza 2.DEF
1.DEF; Sygnał poza dolną granicą
2.DEF; Sygnał poza górną granicą
https://www.fotosik.pl/zdjecie/c89d032e803a71db
https://images92.fotosik.pl/518/9d3be98fb59b40e9med.png
https://www.fotosik.pl/zdjecie/861111431d205816
Proszę o pomoc albo rady.
Trafił mi a raczej autu . Mały chochlik od jakiegoś czasu jeździłem i jak nie przypilnowałem zmiany biegu na 3000 tyś obrotów .To załączał się serwis i sprawdź wtryski ,oczywiście utrata mocy. I tak jeździłem sobie ,błąd wyskakiwał ,wyłączałem silnik ,błąd znikał i dalej w drogę .Ale ostatnio zaczęło mnie to już denerwować, wiec wziąłem się za robotę.
Wytargałem EGRA oczywiście zawalony .Wyczyszczony wrócił na swoje miejsce ,przy okazji sprawdziłem wężyki podciśnienia i sam zawór podciśnienia
Membrana ok OK.
Odkręciłem pokrywę nad wtryskami i znalazłem luźna łącznik/fajkę ze świecą żarowa .NAPRAWIONE
Wyczyściłem czujnik ciśnienia doładowania ,a dokładnie cleaner napryskałem .
Kiedy odparowało wrócił na miejsce , plus wszystkie wtyczki i gniazda electric cleaner
Poskładałem skasowałem błędy no i jadę z bananem ale to jak. Autem bez turbo , turbo przestało reagować nic , nie ma go, Brak.
A po chwil.....
Serwis rozświetlił auto sprawdź wtrysk i D... przez ogromne D
Apiać od nowa kontrola wtyczek, rurek ,kabli i znalazłem rurka gumowa od klawiatury do rury dolotu nie założona wcisnąłem na miejsce .Reszta wygląda ok.
Pod clip i cos nowego
DF301 obwód wlotu powietrza 2.DEF
1.DEF; Sygnał poza dolną granicą
2.DEF; Sygnał poza górną granicą
https://www.fotosik.pl/zdjecie/c89d032e803a71db
https://images92.fotosik.pl/518/9d3be98fb59b40e9med.png
https://www.fotosik.pl/zdjecie/861111431d205816
Proszę o pomoc albo rady.