Mati
26,569
101
4837
4,483
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 25-04-2015, 15:06
Alize 1800 napisał(a):Czy czyścił - tego nie wiem, pewnie piast i jarzm też nie dotykał. myślę że sam to będziesz musiał ogarnąć, a nie ma nic ciężkiego w takim wykonaniu. Musisz sprawdzić czy tarcza dobrze przylega i czy zacisk "pływa"
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
Alize 1800
148
0
13
4
SC II ph I
2005
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Białystok
Właśnie byliśmy na grillu i między czasie odkręciłem koło, zdjąłem zacisk, wyjąłem klocki - z moich oględzin nic poważnego nie zauważyłem, tarcza dobrze przylega, oczyściłem końcówki klocków, gumki latają. Może jutro wymienię na starą tarczę z nowymi klockami - dosłownie na próbną jazdę (może na 1 dzień) i zobaczę czy są zmiany. Jeżeli będą tzn. ferelna tarcza!
•
Mati
26,569
101
4837
4,483
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 25-04-2015, 21:10
Alize 1800 napisał(a):oczyściłem końcówki klocków z czego oczyściłeś?
Alize 1800 napisał(a):gumki latają bez klocków cały zacisk pływa? same gumki latać mogą(zależy o jakim lataniu piszesz) w środku jest "sworzeń" który musi pracować.
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
Alize 1800
148
0
13
4
SC II ph I
2005
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Białystok
Może nie końcówki klocków a prowadnice klocków.
Ale dziś mam dobrą informację - dziś raniutko na rybki (bez efektów) za miasto i w drodze powrotnej kilka razy rozpędziłem auto ze 130 na 70 km mocne hamowanie, aż nie chciałem uwierzyć - jak ręką odjął, hamulce brzytwa!!! Oby tak dalej i nic się nie zmieniało, choć byłem dziś przygotowany na wymianę tarcz na stare!!
•
scrabi
32,540
103
12132
10,453
SC III ph II
2012
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Lublin
scrabi
Zarejestrowani
— 05-08-2015, 17:03
Witam Kolegów.Potrzebuje pomocy w dosć dziwnej sprawie.a mianowicie.Wymieniłem tarcze i klocki z przodu na nówki wszystko ładnie oczysciłem zamontowałem i przez jakis miiesiac było oki.Po tym czasie zaczołem odczuwac lekkie drgania na pedale i samochodzie podczas hamowania z biegiem czasu drgania sie nasiliły do tego stopnia ze jak jechałismy w 7 osób to przy prdekości 70km/h podczas hamowania zucało całym samochodem wiec po pwrocierozebrałem jszcze raz przeczyściłem i zamieniłam tarcze lewa z prawa myskląc ze coś to da.Ale niestety nic nie dało.Wic zawiozłem nówki tarcze do tokarza powiedział ze były delikatnie krzywe przetoczył wszystko ładnie pieknie i po zamontowaniu dalej to samo.tarcze marki SNR klocki juz niepamietm.dodam ze kokarz powiedział ze tarcze sa z kiepskiego materiału.prowadnice sa ok ładnie gumki ''chodza'' co dalej robić?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-08-2015, 17:04 przez scrabi.)
Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
•
Patrys4891
7,979
17
2405
707
INNY
1999
INNY
Warszawa
Patrys4891
Junior Administratorzy
— 05-08-2015, 17:19
Nowe tarcze potrafią się krzywić jak się nie wyczyści dokładnie miejsca montażu, ale piszesz że to dokładnie zrobiłeś
Drgania potrafią być od przyblokowanych zacisków, czyli przeważnie zablokowane prowadnice, ale piszesz wszystko jest czyste i nasmarowane.
Tarcze mogą się pokrzywić od wjechania w kałużę. Jak są rozgrzane tarcze i wleci się w wodę to potrafią się powichrować.
Innych możliwości nie znam, więc jak tarcze się krzywią, to coś zostało przeoczone
Kiedyś miałem taką sytuację że mimo że ślizgi/prowadnice były czyste i nasmarowane, gumki nówki, to zacisk i tak się blokował, bo prowadnice już były wyślizgane, był tam luz i jak zacisk zaczynał pracować to się całość przekrzywiała i klinowała.
Jak wygląda zużycie klocków? Równo wszystkie?
•
scrabi
32,540
103
12132
10,453
SC III ph II
2012
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Lublin
scrabi
Zarejestrowani
— 05-08-2015, 17:52
(05-08-2015, 17:19)Patrys4891 napisał(a): Nowe tarcze potrafią się krzywić jak się nie wyczyści dokładnie miejsca montażu, ale piszesz że to dokładnie zrobiłeś
Drgania potrafią być od przyblokowanych zacisków, czyli przeważnie zablokowane prowadnice, ale piszesz wszystko jest czyste i nasmarowane.
Tarcze mogą się pokrzywić od wjechania w kałużę. Jak są rozgrzane tarcze i wleci się w wodę to potrafią się powichrować.
Innych możliwości nie znam, więc jak tarcze się krzywią, to coś zostało przeoczone
Kiedyś miałem taką sytuację że mimo że ślizgi/prowadnice były czyste i nasmarowane, gumki nówki, to zacisk i tak się blokował, bo prowadnice już były wyślizgane, był tam luz i jak zacisk zaczynał pracować to się całość przekrzywiała i klinowała.
Jak wygląda zużycie klocków? Równo wszystkie?
hmmm aż tak bardzo sie nie przygladałem klockom bo jak wyjmowałm tarcze to klocków z zacisków niewyjmowałem.ale może w sobote jeszcze raz wszystko rozbiorę nasmaruję i przeczyszczę może cos pomoże.A tak sie teraz zastanawiam może to tylne tarcze sa zwichrowane i się przenosi na pedał hamulca> i kierownicę?
Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
•
gebi
710
5
59
8
SC II ph I
2004
2.0 i 16V 136KM, 2003-2009
Warszawa
gebi
Zarejestrowani
— 05-08-2015, 18:00
U mnie przed wymiana i po wymianie przodu to samo z oględzin tylne tarcze śmietnik i to zapewne powód
•
scrabi
32,540
103
12132
10,453
SC III ph II
2012
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Lublin
scrabi
Zarejestrowani
— 05-08-2015, 18:03
(05-08-2015, 18:00)gebi napisał(a): U mnie przed wymiana i po wymianie przodu to samo z oględzin tylne tarcze śmietnik i to zapewne powód
tylko jak patrze na cene tylnych tarcz to az głowa boli.
Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
•
gebi
710
5
59
8
SC II ph I
2004
2.0 i 16V 136KM, 2003-2009
Warszawa
gebi
Zarejestrowani
— 05-08-2015, 18:06
Jak coś mam używki ale lozysko ma luz
•
|