ko-ma
9,601
28
1631
40
INNY
2010
INNY
Końskie
ko-ma
Zarejestrowani
— 07-10-2015, 18:27
Mati - Twą teorię zaburza jedno stwierdzenie: po wstawieniu na warsztat olej wyciekł z silnika, a wiec było go jeszcze w misce zauważalnie długo.
Gdyby doszło do rozkręcenia turbiny, niemożliwe było by zatrzymanie się, ruszenie, dojazd do domu i do warsztatu.
Zdecydfowanie zatem odrzucam Waszą teorię o turbo jako przyczynie.
Trzeba raczej szukać w uszkodzonym wtryskiwaczu, przestawionym kacie wtrysku (czujniki) plus pokryte nagarem denko tłoka.
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
•
Mati
26,562
101
4836
4,478
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 07-10-2015, 19:04
ko-ma napisał(a):, niemożliwe było by zatrzymanie się, ruszenie, dojazd do domu i do warsztatu. tego nie doczytałem sorx
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
maciej1486
21,000
23
2402
255
SC III ph II
2012
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Nakło / Bydgoszcz
Raz kolega pisal ze wracal na lawecie raz ze dojechal do domu.
Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka
Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS
•
haszczurur
2,435
22
700
532
SC II ph I
2004
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Warszawa
Piszesz, że turbina też padła. Albo nie doczytałem albo nie napisałeś co padło w tej turbinie uszczelniacze puściły czy co się z tą turbiną stało. Z tego twojego opisu wynika istny armagedon lawina wszelakich plag. Coś za dużo tych zniszczeń aby nie wyczuć, że z silnikiem coś nie tak. Nie wiem czy na pewno ten mechanik jest wiarygodny. Obejrzyj dokładnie turbinę jakie ma luzy na wirniku, zdiagnozuj skąd wyciekł olej.
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi haszczurur za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to haszczurur for this post
• mask
mask
44
0
0
5
SC II ph I
2004
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
częstochowa
mask
Kobiety
— 07-10-2015, 20:21
op
Nie było dojazdu do domu,bo samochodu padl na autostradzie,250 km od domu. Dojechaliśmy tylko do najbliższego warsztatu, a to było ok 15-20 km i stamtąd laweta do domu. No istny Armagedon. Silnik zabrudzony był paliwem, olej wyciekł na postoju.
•
Mati
26,562
101
4836
4,478
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 07-10-2015, 21:01
Paliwem? To już nic nie rozumiem
Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
ko-ma
9,601
28
1631
40
INNY
2010
INNY
Końskie
ko-ma
Zarejestrowani
— 08-10-2015, 05:48
Z wywalonym uszczelnieniem wałka turbosprężarki nie da się zatrzymać, ruszyć i przejechać spokojnie 15-20 km.
Turbo jako przyczyna odpada.
Silnik zalany paliwem...
To już jest jakiś trop.
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
•
Patrys4891
7,978
17
2405
705
INNY
1999
INNY
Warszawa
Patrys4891
Junior Administratorzy
— 08-10-2015, 07:45
mask napisał(a):Silnik zabrudzony był paliwem, olej wyciekł na postoju O którym oleju piszesz?
O oleju napędowym czyli ropie?
Czy o oleju w silniku, tym od smarowania co jest w misce olejowej?
•
mask
44
0
0
5
SC II ph I
2004
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
częstochowa
mask
Kobiety
— 08-10-2015, 07:50
op
Silnik zalany był paliwem(olejem napędowym), a olej wyciekl dopiero na postoju w warsztacie, bo była plama oleju pod silnikem.
•
Mati
26,562
101
4836
4,478
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 08-10-2015, 07:56
boję się co jeszcze może z tego być.. jak dla mnie to jest milion awarii w jednym czasie, raz olej raz ropa, w aucie niby padła turbina ale zapaliło i jechało do mechanika, później wyleciał olej powrót na lawecie... a auto nadal jest u mechanika.
Proszę o rzeczowy i dokładniejszy opis całego tego zdarzenia od samego początku i jak najbardziej szczegółowo bo to jest dosyć zakręcone.
A mechanik na ile wycenił swoją pracę? ile powiedział za tą diagnozę dziurawego tłoka? pytam ile wycenił bo w końcu za darmo pewnie Ci do silnika nie zaglądał.
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
|