SCENIC II PH I Słabe przyspieszenie, brak mocy
jeśli by było wszystko poprawnie zrobione założone i masz na to papier od mechanika, to możesz się ubiegać.
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM /// Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Daj spokój. Powiedza ze jakis mały syf wpadł i poszly łopatki. Sam to przerabiałem.
Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS
tak samo mógłby reklamować u mechanika, może coś źle złożył? Może złożył i od razu po garach?
Wysłane z mojego kolorowego kalkulatora....
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM /// Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <-- (14-02-2018, 19:14)Mati napisał(a): tak samo mógłby reklamować u mechanika, może coś źle złożył? Może złożył i od razu po garach? Raz w życiu spotkałem się z tym, że uwzględnili reklamację na turbinę. Tylko i wyłącznie dlatego, że nieopatrznie wygadali się, że przy regeneracji nie wymienili uszczelniacza. Powiedzieli, że oś wirnika nosi ślady zatarcia ale ze względu na jak to określił szef pracownik nie wymienił uszczelniacza uznali gwarancję. Procedura podczas wymiany zatartej turbiny jest tak kosztowna, że nikt do tego się nie stosuje a co za tym idzie traci się gwarancję. Niektóre warsztaty regenerujące turbiny gwarancję uzależniają od wymiany intercoolera na nowy, nowych przewodów olejowych itp. lista jest długa. Do tego należy zrobić badanie ciśnienia oleju mało w miejscu czujnika ciśnienia ale też na wyjściu pod przewód olejowy turbiny. Reasumując, niech kolega próbuje nikt mu za to po gębie nie da . Ja czekam na decyzję co z reklamacją mojego wysprzęglika ori. Renault co się posikał po 8 miesiącach. Dziś się dowiedziałem, że pan co zajmuje się ogarnianiem reklamacji jest na urlopie i tak naprawdę nie wiem czy ten wysprzęglik wysłał do dystrybutora.
Witam mój problem z renatą polega na tym iz mam wrazenie jakby turbo łapało dopiero od 2500 tys obr a na obrotach poniżej jest strasznie zamulony normalnie nie da się ze skrzyżowania szybciej ruszyć normalnie stawiał bym na turbo ale jest dopiero co zalozone po regeneracji proszę o pomoc od czego zacząć od wyczyszczenia egr?
Mati napisał 18-02-2018, 19:13:
Zapraszamy do przywitania się z innymi użytkownikami Pierwszy post zgodnie z regulaminem pkt.4 http://www.scenic-forum.pl/Ogloszenie-Re...enic-Forum powinien znajdować się w Powitaniach http://www.scenic-forum.pl/Forum-Powitania tam się przywitaj. Kolejny post proszę napisać w Powitaniach. (Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-02-2018, 19:13 przez Mati.) |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
8 gości