mks-iak
12
0
0
0
SC II ph I
2003
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Żyrardów
mks-iak
Zarejestrowani
— 13-02-2018, 10:06
(13-02-2018, 09:06)Oktawiusz napisał(a): Koniec turbo albo rozszczelniony układ intercoolera.
Turbo było robione w listopadzie...;/
•
pio555
31,322
125
11118
3,035
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Radom
pio555
Junior Administratorzy
— 13-02-2018, 10:15
(13-02-2018, 10:06)mks-iak napisał(a): Turbo było robione w listopadzie...;/ i co z tego?
to forum zna juz przypadki padającego turbo po miesiącu uzywania od momentu"regeneracji"
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
•
mks-iak
12
0
0
0
SC II ph I
2003
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Żyrardów
mks-iak
Zarejestrowani
— 13-02-2018, 10:25
Ciekawe czy gwarancja by obejmowała ewentualne powtórne padnięcie turbo...
•
Lepus
1,433
7
371
281
SC II ph I
2004
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Przemyśl
Lepus
Zarejestrowani
— 13-02-2018, 20:11
A dlaczego nie? Jak było badziewne, padło to i wg mnie podlega gwarancji. Kolega haszczurur na ten temat by wiele napisał (swoją drogą pisał dużo o tym na forum). Wg mnie regeneracja za ok 600-700 PLN to proszenie się o kłopoty. Wkładane gównolity skośnookie byle jak, na odwal i to ma dobrze pracować?
Turbino ty moja, ty jesteś jak zdrowie, ile cię trzeba cenić, ten tylko się dowie kto cię stracił...
•
pio555
31,322
125
11118
3,035
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Radom
pio555
Junior Administratorzy
— 13-02-2018, 20:15
ciekawe czy po tym zabiegu wymienili zawór odmy i odmę
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi pio555 za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to pio555 for this post
• Lepus
Lepus
1,433
7
371
281
SC II ph I
2004
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Przemyśl
Lepus
Zarejestrowani
— 13-02-2018, 20:24
... i przeczyścili/sprawdzili przewody olejowe smarowania turbiny.
Turbino ty moja, ty jesteś jak zdrowie, ile cię trzeba cenić, ten tylko się dowie kto cię stracił...
•
Oktawiusz
14,817
56
2038
683
INNY
2019
INNY
Sokołów Podlaski
i sprawdzili sprawność pompy oleju, która jest częstą przyczyną uszkodzenia turbo.
RenGarage :: Zmiany konfiguracji :: Aktywacje :: Adaptacje :: TPMS :: Sterowniki :: Airbag :: Radia ::
•
mks-iak
12
0
0
0
SC II ph I
2003
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Żyrardów
mks-iak
Zarejestrowani
— 14-02-2018, 09:22
Zaobserwowałem że auto jak się już wkręci w obroty to idzie,na niższych obrotach jest słabsze...
•
Mati
26,574
101
4840
4,483
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 14-02-2018, 09:29
trzeba by było sprawdzić może jest zapieczona kierownica zmiennej geometrii?
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
haszczurur
2,441
22
700
532
SC II ph I
2004
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Warszawa
(13-02-2018, 10:25)mks-iak napisał(a): Ciekawe czy gwarancja by obejmowała ewentualne powtórne padnięcie turbo...
Na 99% NIE!!!
•
|