robii
2,595
2
631
925
SC II ph I
2004
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Swolszewice Duże
robii
Zarejestrowani
— 03-04-2015, 21:19
op
SQ5ALR napisał(a):Miałem ten sam problem i co śmieszniejsze z tym samym silnikiem F9Q 812. Zmieniałem odme, czyściłem przewody sprawdzałem turbine i wszystko okazało się niewystarczające. W końcowej fazie silnik brał już 2l oleju na 1000km. Po rozłożeniu silnika okazało się że w cylindrach są progi i nie ma co remontować. Kupiłem używany słupek sprowadzony z UK z rozbitka. Sprzedawca dał pisemną gwarancję 30 dni. Od wymiany słupka przejechałem ok 10000 km olej jak był wlany tak jest, nic nie ubyło. Wcześniej ciągłe sprawdzanie poziomu oleju i dolewanie . Dodam tylko że branie oleju postępował przez około rok i zauważyłem że zwiększyło się głównie po wymianie oleju tzn. rosło. Jeżeli chodzi o słupek i zastosowanie innego to jest to podobno możliwe ale jak powiedział mechanik "mogą być problemy ze sterownikami". ok a czy miałeś tez wcześniej problemy z mocą silnika?
(03-04-2015, 21:15)Mati napisał(a): jeśli nie ściągnie podszybia to dostęp jest jedynie na wyczucie chyba że ktoś wyciągał już kilka razy to i na pamięć się da Tym sposobem nie próbowałem . Może jest łatwiejszy
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-04-2015, 21:29 przez Mati.)
•
SQ5ALR
104
0
3
1
SC II ph I
2003
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Góra Kalwaria
SQ5ALR
Zarejestrowani
— 04-04-2015, 09:01
właśnie dziwna sprawa bo z mocą silnika niby nie miałem problemów samochód śmigał normalnie, silnik pracował równo. Brał jedynie coraz więcej oleju, z wlewu oleju zrobił się komin dmuchało z niego sporo. A jeszcze jedna dziwna sprawa jak odcinałem obieg powietrza z zewnątrz to było w samochodzie czuć zapach spalonego oleju , teraz po naprawie tego nie obserwuje.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-04-2015, 09:01 przez SQ5ALR.)
CB RADIO - inwestycja, która się szybko zwraca !!!
Radiotelefony CB, PMR, UHF, VHF, anteny i akcesoria.
•
robii
2,595
2
631
925
SC II ph I
2004
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Swolszewice Duże
robii
Zarejestrowani
— 01-05-2015, 22:12
op
Dzisiaj po raz kolejny odebrałem samochód od mechanika. Myślałem , że to już koniec z większymi naprawami. Turbo wymienione.( używka) i ........... gwiżdże mi turbina No myslę " ile jeszcze będę się bujał?" Mocy niby więcej (chyba, bo już sam zgłupiałem)ale te gwizdanie postawiło mnie do pionu. Boję się jeżdzić, bo może to oznaki wadliwej turbiny. Mechanik twierdzi że po wywaleniu bebechów z katalizatora tak gwiżdże. Co o tym sądzicie? A co do mocy to mam nadzieję,że inny użytkownik tego silnika, testując mój samochód zdiagnozuje mi czy jest ok, czy może mam za wysokie wymagania, jak kiedyś napisał mi kolega Mati. Najlepiej na początku zlotu we wczesnych godzinach w piątek
•
Mati
26,576
101
4841
4,483
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 01-05-2015, 22:13
robii napisał(a):Mechanik twierdzi że po wywaleniu bebechów z katalizatora tak gwiżdże. jedno nie ma nic wspólnego z drugim
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
maciej1486
21,021
23
2412
256
SC III ph II
2012
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Nakło / Bydgoszcz
Mi turbina tez gwizda i kazdy mechanik mowil ze jest ok
Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS
•
Mati
26,576
101
4841
4,483
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 01-05-2015, 22:16
robii napisał(a):czy może mam za wysokie wymagania, jak kiedyś napisał mi kolega Mati
robii napisał(a):mam nadzieję,że inny użytkownik tego silnika, testując mój samochód zdiagnozuje mi czy jest ok damy radę
robii napisał(a):Najlepiej na początku zlotu we wczesnych godzinach w piątek oki jak coś to ja jestem na tak
maciej1486 napisał(a):Mi turbina tez gwizda i kazdy mechanik mowil ze jest ok gwizd gwizdowi nie równy sprawdzimy na zlocie co i jak
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-05-2015, 22:16 przez Mati.)
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
robii
2,595
2
631
925
SC II ph I
2004
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Swolszewice Duże
robii
Zarejestrowani
— 01-05-2015, 22:17
op
niedawno podczas jazdy z odpiętym kalalizatorem w celu sprawdzenia dlaczego muli też tak gwizdało , a może jeszcze bardziej
ok zobaczymy, jak do tego czasu się nie rozsypie
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-05-2015, 22:18 przez robii.)
•
Mati
26,576
101
4841
4,483
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 01-05-2015, 22:28
robii napisał(a):podczas jazdy z odpiętym kalalizatorem a jak go odpiąłeś?
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
PRZEMO
32,342
67
7858
19,625
SC III ph II
2015
2.0 dCi 160KM, 2014-2016
Czaniec k/B-B
PRZEMO
Administratorzy
— 01-05-2015, 22:40
Gwizdek turbo to nie oznaka 100% jego końca. Moje turbo też gwizda a mam podniesione doładowanie do 1.72 bar
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
Jeśli ktoś cię atakuje - milcz nic go tak nie wkurzy jak twój spokój i milczenie.
Zapraszamy na VIII Ogólnopolski Zlot Scenic-Forum.pl - 20-22.05.2022 - PLANOWANY
•
Oktawiusz
14,817
56
2038
683
INNY
2019
INNY
Sokołów Podlaski
U mnie jest gwizd przy odpuszczaniu gazu po pracy turbiny. Przyśpieszenie nie jest tragiczne ale dużo gorsze od słabszej służbowej kia ceed
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
RenGarage :: Zmiany konfiguracji :: Aktywacje :: Adaptacje :: TPMS :: Sterowniki :: Airbag :: Radia ::
•
|