Mati
26,576
101
4841
4,483
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 13-03-2015, 10:17
Powiedziałbym że wcześniej turbina przeładowywala na niskich obrotach i stad to uczucie.
A dokładniej jak z tym spalaniem, ile wyższe? I ile pali l?
Wysłane z mojego ALCATEL ONE TOUCH 5020D przy użyciu Tapatalka
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
robii
2,595
2
631
925
SC II ph I
2004
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Swolszewice Duże
robii
Zarejestrowani
— 02-04-2015, 21:24
op
No i klapa. Silnik rozebrany.wcześniej była próba z butelką.Przewód odmy do butelki. Na odcinku 4 km ostrzejszej jazdy w butelce znalazło się 100 ml oleju z silnika. Diagnoza po rozkręceniu silnika: wyrobione cylindry, pęknięty pierścień na jednym tłoku i dalej nie pamiętam co jeszcze. Ogólnie silnik na złom. kapitałka wyniesie tyle samo co inny silnik z montażem. Ewentualnie można taniej ale nie wiadomo ile to pojeździ.To mnie uszczęśliwili przed świętami. Czy jakieś inne silniki pasują za silnik F9Q 812 ???
•
Mati
26,576
101
4841
4,483
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 02-04-2015, 21:58
robii napisał(a):kapitałka wyniesie tyle samo co inny silnik z montażem. tylko że inny silnik nadal będzie w "nieznanej" kondycji...
mam nadzieje że wszystkie rzeczy odnośnie odmy itd były sprawdzane? łącznie z zaworem?
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
maciej1486
21,022
23
2412
256
SC III ph II
2012
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Nakło / Bydgoszcz
maciej1486
Zarejestrowani
Online
— 03-04-2015, 04:32
My jak kupywalismy uzywke spisalismy umowe kupna z gwarancja na 14 dni tzn w tym czasie mozna bylo oddac sprzedawca chetnie taka umowe podpisal bo byl pewny silnika. Jezeli na 100% jestes pewny ze silnik kaput kup uzywke;)
Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka
Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS
•
Alize 1800
148
0
13
4
SC II ph I
2005
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Białystok
Też kupowałem goły słupek 2 lata temu z 30 dniową gwarancją rozruchową, z przebiegiem 95kkm z bitego tyłem anglika. Odpukać wszystko ok, nie bierze oleju (bez dolewek między wymianami). Ryzyko zawsze jest przy kupnie używanego.
(22-02-2015, 21:03)robii napisał(a): Jest tutaj. nie masz dużo roboty. Przerabiałem juz to 3 razy Nie dużo? W sobotę próbowałem - bez ściągnięcia podszybia, wycieraczek i silniczka nie ma szans. Może jak przerobię raz to też będzie się tak wydawać.
Wymieniłem również odmę oleju (nówka), sprawny zawór odmy, uszczelkę przepustnicy, filtr powietrza.
•
SQ5ALR
104
0
3
1
SC II ph I
2003
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Góra Kalwaria
SQ5ALR
Zarejestrowani
— 03-04-2015, 12:13
(02-04-2015, 21:24)robii napisał(a): No i klapa. Silnik rozebrany.wcześniej była próba z butelką.Przewód odmy do butelki. Na odcinku 4 km ostrzejszej jazdy w butelce znalazło się 100 ml oleju z silnika. Diagnoza po rozkręceniu silnika: wyrobione cylindry, pęknięty pierścień na jednym tłoku i dalej nie pamiętam co jeszcze. Ogólnie silnik na złom. kapitałka wyniesie tyle samo co inny silnik z montażem. Ewentualnie można taniej ale nie wiadomo ile to pojeździ.To mnie uszczęśliwili przed świętami. Czy jakieś inne silniki pasują za silnik F9Q 812 ??? Miałem ten sam problem i co śmieszniejsze z tym samym silnikiem F9Q 812. Zmieniałem odme, czyściłem przewody sprawdzałem turbine i wszystko okazało się niewystarczające. W końcowej fazie silnik brał już 2l oleju na 1000km. Po rozłożeniu silnika okazało się że w cylindrach są progi i nie ma co remontować. Kupiłem używany słupek sprowadzony z UK z rozbitka. Sprzedawca dał pisemną gwarancję 30 dni. Od wymiany słupka przejechałem ok 10000 km olej jak był wlany tak jest, nic nie ubyło. Wcześniej ciągłe sprawdzanie poziomu oleju i dolewanie . Dodam tylko że branie oleju postępował przez około rok i zauważyłem że zwiększyło się głównie po wymianie oleju tzn. rosło. Jeżeli chodzi o słupek i zastosowanie innego to jest to podobno możliwe ale jak powiedział mechanik "mogą być problemy ze sterownikami".
CB RADIO - inwestycja, która się szybko zwraca !!!
Radiotelefony CB, PMR, UHF, VHF, anteny i akcesoria.
•
Mati
26,576
101
4841
4,483
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 03-04-2015, 15:24
SQ5ALR napisał(a):. Po rozłożeniu silnika okazało się że w cylindrach są progi i nie ma co remontować. Kupiłem używany słupek sprowadzony z UK z rozbitka. Sprzedawca dał pisemną gwarancję 30 dni. Od wymiany słupka przejechałem ok 10000 km olej jak był wlany tak jest, nic nie ubyło. Mógłbyś napisać jakie koszta to były? części, robocizny itd?
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
SQ5ALR
104
0
3
1
SC II ph I
2003
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Góra Kalwaria
SQ5ALR
Zarejestrowani
— 03-04-2015, 20:59
Koszty nie były małe. Słupek z dostawą 300 km to był koszt 2600 zł. Słupek był oplombowany przez firmę sprzedająca więc do niego nie zaglądałem. Przełożenie to koszt 800 zł, poza tym dałem nowe świece, zmieniłem rozrząd, wymieniłem wszystkie możliwe uszczelniacze w slupku, filtry,olej.
CB RADIO - inwestycja, która się szybko zwraca !!!
Radiotelefony CB, PMR, UHF, VHF, anteny i akcesoria.
•
robii
2,595
2
631
925
SC II ph I
2004
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Swolszewice Duże
robii
Zarejestrowani
— 03-04-2015, 21:09
op
(03-04-2015, 10:06)Alize 1800 napisał(a): Nie dużo? W sobotę próbowałem - bez ściągnięcia podszybia, wycieraczek i silniczka nie ma szans. Może jak przerobię raz to też będzie się tak wydawać.
Wymieniłem również odmę oleju (nówka), sprawny zawór odmy, uszczelkę przepustnicy, filtr powietrza. Kolego jeżeli tutaj chodzi o demontaż przepływomierza, to naprawdę nie trzeba ściągać podszybia itd, chyba że się nie zrozumieliśmy. wyciągasz akumulator, podstawe aku,wypinasz kompa, demontujesz przewód doprowadzania powietrza do filtra, odpinasz rure od przepływki do turbo, wyciągasz filtr i masz.
co do silnika mam już na oku używkę z przebiegiem 80 tyś. Do założenia po świętach Nie decyduje się na remont
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-04-2015, 21:17 przez robii.)
•
Mati
26,576
101
4841
4,483
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 03-04-2015, 21:15
robii napisał(a):jeżeli tutaj chodzi o demontaż przepływomierza, to naprawdę nie trzeba nie trzeba ściągać podszybia itd, chyba że się nie zrozumieliśmy. jeśli nie ściągnie podszybia to dostęp jest jedynie na wyczucie chyba że ktoś wyciągał już kilka razy to i na pamięć się da
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
|