SCENIC II PH I Regeneracja zacisków hamulcowych
bartas napisał(a):A już myślałem, że sam sobie to zrobięspokojnie dasz radę później do odpowietrzenia tylko będziesz potrzebował drugiej osoby
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM /// Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Zona bedzie musiala dusic na pedal hamulca
Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-06-2015, 15:12 przez Mati.) bartas napisał(a):Muszę zakupić zestaw gumek i zrobić to razem z dokumentacją fotoCzy tylko mi to zabrzmiało dwuznacznie?
w zestawie będziesz miał jeszcze mniejsze gumki do prowadnic zacisku, Tobie potrzebna jest ta największa... posprawdzaj czy aby dobra średnica jest, jaka średnica gumki jest w opisie ogłoszenia. Jaki jest zacisk itd... nie wiem ale powinieneś wiedzieć że za małej gumki to za ^^&@ nie naciągniesz
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM /// Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Elementy gumowe potrzebne są wszystkie, jak się przekonałem - równie ważna jest wymiana osłon prowadników zacisku.
Osłona na tłoczek to nie wszystko - przynajmniej jeszcze uszczelka tłoczka (stara po powtórnym montażu może zacząć lać. Swobodnie do wykonania samemu, potrzeba tylko dźwignia do wciśnięcia tłoczka w korpus. Swojego czasu udało mi się wymienić "na podpórce" z drewnianego klocka, bez odkręcania przewodu hamulcowego (prawy przód w Volvo) - ale nie jest za wygodnie. A więc - i odpowietrzania da się uniknąć. Zresztą odpowietrzenie przodu nie jest specjalnie kłopotliwe, byle zdemontowany przewód zatkać (drewienkiem) coby całości płynu na podłogę nie stracić.
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
niewiem jaki jest patent na montaż tej gumowej osłony tłoczka ale ja się z tym umordowałem,osłona gumowa ma zatopiony w środku metalowy pierścień ,i bez jakiejś prasy ciężko ją zamontować ,wchodzi naprawdę ciasno .Zestaw naprawczy nie kosztował jakoś dużo,ale piaskowanie zacisków,malowanie,i regeneracja zajęła kilka dni .
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 16-05-2019, 14:43 przez andrzej27r.)
9 użytkowników postawiło piwo użytkownikowi andrzej27r za ten post post:
• Fyox, Grandusek, Grzesieksz, haszczurur, prins888, PRZEMO, Roming, scrabi, |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości