SCENIC II PH I Problem z automatycznym ręcznym hamulcem
(23-01-2024, 20:07)Binio napisał(a): A możliwe że ten czujnik szlag trafił i dlatego tak się stało? Czy to raczej zbyt rzadki przypadek ? Jest taka możliwość, a czy to jest rzadki przypadek to tego nie wiem. Teoretycznie powołując się na forum jest 10% zniżki. Kiedyś oddawałem do nich licznik na naprawę to powiedzieli mi że przesyłkę zwrotną będę miał gratis, ale chyba o tym zapomnieli bo na paragonie była nabita przesyłka zwrotna. (24-01-2024, 10:22)Binio napisał(a):(23-01-2024, 20:51)Proxima napisał(a): Jakieś błędy odczytywałeś? Więc tak, Puszka wysłana do Kaczorów, darmowa odzysłka, ze względu na forum. Okazało się że padła elektronika ale ten zgrzyt przy dociaganiu, spowodowany jest, iż prawy zacisk jest od scenica ze zwykłym ręcznym. Objawiło się to dopiero po jego regeneracji. Powoduje to że linka jest o 2 cm, już nie pamiętam- chyba za krótka Mechanik niestety tego nie zauważył a macher z Electric tak. Trochę nie wiem co robić, bo ręczny na codzien, działa dobrze i aż boję się sprawdzać co się znów wydarzy, gdy go dociągnę na górce. Z drugiej strony, chcę dokończyć temat i nie myśleć że mogłem coś zrobić, jak się coś wydarzy. A ja się skrzyni boję...a tu z ręcznym nie można sobie poradzić (Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-02-2024, 09:40 przez Binio.)
Sc1ph2 wciąż w użytku. Młodsze pokolenie wzięło w obroty
Dzień dobry wszystkim, walczę z hamulcem postojowym, zaczęło się wszystko z tego że po automatycznemu blokowaniu hamulca coś klikało ( cyk,cyk,cyk) jak ustawiałem sam na hamulec to cisza, i jak zawsze jednego dnia zaciskając hamulec usłyszałem głośny gwizd i hałas po prawej stronie, zablokowanie tylnego koła po prawej stronie, awaryjne odblokował, dojechałem do domu.
Zdemontował blok hamulca, odpiął linki , i zaczęło się : Wymiana przekaźnika ( na górze widać było topiony plastik,), wymiana silnika ( normalnie wysypały się szczotki grafitowe) , znalazłem podobny silnik, tylko wał 5 mm a nie 4 jak oryginał, tą małą zębatkę rozwierciłem na 4,8 mm i fajnie poszło , siedzi jak trzeba. Po podpięciu do wtyczki daje dwa szybkie i krótkie cyka , czyli przekaźnik i silnik działają, tak i jest. ( Trzy podwójne cyka jak coś z tych nie tak). I teraz pytanie!!! Przed montażem sprawdziłem w jedną stronę kręci szybko jak i powinno ( prawdopodobnie jak blokuje) ( i reaguje na czujnik halla rozpiął go dla sprawdzenia na reakcję),,,,a w drugą baaardzo wolno i po 20-25 sek wyłącza się sam bez reakcji na czujnik. Może ktoś podpowie, będę bardzo wdzięczny Dodam w razie czego Czujnik halla to czujnik siły naciągu linek. Działa. (Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-03-2024, 00:09 przez Jupiter.)
Witam
podłaczę się pod temat Pacjent to sc II ph I zimą popadały linki ręcznego i któregoś razu po prostu nie odpuścił zwolniłem ręczny rączką w bagażniku i wyłączyłem pyclipem automatyczne zaciąganie ręcznego Zdemotowany moduł wysłałem do Elcarsu do zregenerowania, moduł okazał się być sprawny, wymienili linki i odesłali Po zamontowaniu w aucie nic się nie dzieje, cisza. Nie świeci nawet kontrolka ręcznego w rączce. Na desce kontrolka "serwis" i "P" oraz komunikat "Electronic Fault" Bezpiecznik pod fotelem OK, rozebrałem rączkę i wygląda że jest OK, żadnych zimnych lutów, nic przegrzanego. Powiedzcie mi co jeszcze sprawdzić żeby to zadziałało Czy Pyclipem da się skasować te błędy, do Clipa dostępu nie mam pozdrawiam
Cześć
Ja kasowałem błędy zwykłym obd i car skanerem i tak było że też wysyłałem do elcars Ale w moim przypadku, po kilkuset metrach, błąd sam zniknął. Bo auto jakąś diagnostykę robi podzespołów Dzwoniłeś do elcars ? Miałem pytania i byli bardzo pomocni (Ten post był ostatnio modyfikowany: 26-05-2024, 05:34 przez Binio.)
Sc1ph2 wciąż w użytku. Młodsze pokolenie wzięło w obroty
(26-05-2024, 05:33)Binio napisał(a): Cześć Hej do Elcars będę dzwonił w poniedziałek, u mnie błąd nie gaśnie. Spróbuję jeszcze odłączyć aku na godzinkę, może wtedy się zresetuje pozdrawiam |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
4 gości