SCENIC II PH I Problem z automatycznym ręcznym hamulcem
Dopadło i mnie, hamulec puścił i zaczęło wyć. Nie ma żadnej reakcji, świeci się P i service i wyrzuca komunikat o awarii. Bezpiecznik pod siedzeniem cały, kostka i kable wyglądają jak nowe. Da się to jakoś odpalić na "krótko" ? Przegląd się kończy niebawem.
Odgrzeje temat, też mam problem z ręcznym u teściowej, fachowcy zdemontowali i polegli. Oczywiście linki są już zatarte, a ja dokonałem remont modułu, niedługo podłącze na sucho i zobaczę czy działa. Wymieniłem 2 cewkowy przekaźnik - po rozebraniu (albo raczej rozwaleniu go) widziałem nagar na stykach, i prewencyjnie wymieniłem czujnik halla. Będę miał chwilę, podłącze na " sucho" i obejrzę czy zaciąga. Silnik kreci na stole i zasilaczu. Jak tak to rozejrzę się za linkami. Dam znać niebawem
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-01-2023, 15:43 przez rafal18031988.) (29-01-2023, 15:42)rafal18031988 napisał(a): Silnik kreci na stole i zasilaczu. Zakleiłeś już moduł? Jeśli nie to przeczytaj to, co tu pisałem, a w każdym razie pierwszą połowę tego postu: https://www.scenic-forum.pl/Watek-SCENIC...#pid691230 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-01-2023, 17:30 przez Proxima.) (29-01-2023, 15:42)rafal18031988 napisał(a): Odgrzeje temat, też mam problem z ręcznym u teściowej, fachowcy zdemontowali i polegli. Oczywiście linki są już zatarte, a ja dokonałem remont modułu, niedługo podłącze na sucho i zobaczę czy działa. Wymieniłem 2 cewkowy przekaźnik - po rozebraniu (albo raczej rozwaleniu go) widziałem nagar na stykach, i prewencyjnie wymieniłem czujnik halla. Będę miał chwilę, podłącze na " sucho" i obejrzę czy zaciąga. Silnik kreci na stole i zasilaczu. Jak tak to rozejrzę się za linkami. Dam znać niebawem Przed podłączeniem "na sucho" solidnie się doszkol z tematu, a następnie spokojnie dokładnie przemyśl, co robisz. Szczególnie - przeanalizuj temat "jak to w ogóle działa". Żeby potem nie było postów "dlaczego nie pracuje, a sprawdzane było"... Kilku ludzi już poległo na tym temacie - rozumując właśnie tak, jak Ty... (post nie jest złośliwością, tylko próbą powstrzymania Cię przed wyrządzeniem sobie szkody materialnej).
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
Jak to działa? Prosto jak wszystko w świecie elektroniki jak sie przyjrzymy poszczególnym gałęziom obwodów. Silnik kreci aż do zaciągnięcia linki. Wyłącza go osiągnięcie pozycji magnesu stałego zamontowanego wewnątrz obudowy. Wykrywa go czujnik halla. Nie ma Rocket sience
Panowie u mnie jest znowu tak że autko po zgaszeniu zaciąga ręczny jak ruszam odpuszcza i jest ok ale jak już pociągnę za rączkę zaraz wywala błąd. Tutaj zdj błędów https://ibb.co/bKSmTcH
Rozbierz rączkę od ręcznego i poodginaj mikrostyki do płytki
Diagnostyka, aktywacje, konfiguracje CLIP, Renault Commander
Naprawy elektryki/elektroniki - kontakt pw. www.tele-elektro-bis.pl
A właśnie mi się przypomniało jak widziałem nowe posty. @ ko-ma wymieniłem linki w remontowanym ręcznym , chodzi jak złoto. Pasmo sukcesów, ale czujnik halla był drogi.
Cześć, po wymianie całego mechanizmu hamulca ręcznego wyskakują takie błędy, miał ktoś tak może?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-09-2023, 22:23 przez blitzkrieg99.) |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości