Co do zasady wszystko wyżej zostało napisane:
1. Hamulcowy koniecznie, bo jest silnie higroskopijny, chłonie wodę przez najmniejszą nieszczelność i z czasem spadają przez to jego parametry (woda jest bardziej ściśliwa niż płyn hamulcowy), a do tego może się szybciej zagotować (woda szybciej odparuje, w płynie utworzą się bąbelki próżni, hamulec wpadnie w podłogę a siły hamowania nie będzie). Zazwyczaj co 3-4 lata należy wymienić - poczujesz różnicę.
2. Chłodniczy, chyba że wiesz, jaka jest temperatura zamarzania obecnego. Nastaw się na -22 stopnie albo i niżej.
3. Olej jak już wszyscy wyżej wspomnieli - oczywiście wraz z filtrem. Przy takim silniku zaleca się (nie: "producent zaleca") co max 15 kkm, nie rzadziej, niż raz na 2 lata. Możesz odpuścić, jeżeli rzeczywiście niedawno zmieniony razem z rozrządem.
4. Filtr powietrza - najlepiej nie rzadziej, niż co 30 kkm lub co roku.
5. Filtr kabinowy - różnicę zauważysz tak nosem (świeższe powietrze), jak i wzrokiem - mniej będą szyby parować.
6. Olej w skrzyni - ja bym zmienił.
7. Zanim zdejmiesz koła, pokręć nimi i nasłuchuj, czy się łożyska nie odzywają. Rozumiem, że następna okazja słuchania będzie wiosną.
8. Pasek osprzętu - jeżeli nie wiesz, kiedy był zmieniany, to tym bardziej. Koniecznie i natychmiast, jeżeli zaczyna się strzępić na krawędziach.
9. Klima do sprawdzenia ciśnienia (czy czynnik nie ucieka) i ewentualnie oczyszczenia i odgrzybienia parownika - to dobry ruch przed zimą, odczujesz podobnie jak zmianę filtra kabinowego.
10. Jak masz miernik, to parametry akumulatora. Warto zdjąć klemy i przeczyścić papierem ściernym tak klemy, jak i elektrody akumulatora.
Interwały wymian to jedno, ale jeżeli nie wiesz, kiedy konkretnie co było zmieniane, to może prewencyjnie wymień teraz.