Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

SCENIC II PH I Nie działa dmuchawa nawiewu kabiny.


Mati
Zarejestrowani

(16-12-2016, 11:39)A2-eR11 napisał(a): Umiejscowienie rezystora jest identyczne we wszystkich scenicach II.
a nie ma różnicy klimatronik a manual?

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
krzysztofk
Zarejestrowani

Tak Mati,nie ma różnicy.
Różnica jest tylko taka że w wersji angielskiej można dostać się do rezystora po wyjęciu licznika.

Scenic II ph II 2007 1,9dCi 131KM 
Diagnostyka komputerowa, mechanika, blacharstwo, lakiernictwo


Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi krzysztofk za ten post post:
  • Mati
Mati
Zarejestrowani

(01-12-2016, 11:46)Mati napisał(a): dziś zauważyłem że dmuchawa nie działa mi na 2, manualne mam wszystko, myślałem że na 1 też nie chodzi ale gdy wyłączyłem silnik z 3 biorę na 0, wentylator się wyłączył, biorę na 1 działa, 2 działa, 3 działa itd za chwilę wskakuję na 2 i nie działa... a 3 działa... co to może być?
odnośnie tego czy ktoś ma jakieś foto rozbierania panelu tych pokręteł? muszę sprawdzić czy to wina pokrętła czy może rezystor

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
A2-eR11
Zarejestrowani

(16-12-2016, 17:21)krzysztofk napisał(a): Tak Mati,nie ma różnicy.
Różnica jest tylko taka że w wersji angielskiej można dostać się do rezystora po wyjęciu licznika.

Ja się normalnie dostawalem od dolu w wersji angielskiej do rezystora - od strony pedałow i kolumny kierowniczej... Thumbup
Dostep za to do wentylatora nagrzewnicy w wersji angielskiej to jest bajecznie prosty Biggrin

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi A2-eR11 za ten post post:
  • krzysztofk
bluebart
Zarejestrowani

(16-12-2016, 17:21)krzysztofk napisał(a): Tak Mati,nie ma różnicy.
Różnica jest tylko taka że w wersji angielskiej można dostać się do rezystora po wyjęciu licznika.
I tu jest pies pogrzebany. Jest dziura ale mala i ciezko wykrecic srubke mocujaca rezystor. Dzisiaj probowalem go wyjac ale poleglem po 30min zabawy.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Odpowiedz
Afer
Zarejestrowani

Witam kolegów.
U mnie dzieje się osobliwa rzecz. Czasami przestaje działac dmuchawa na każdej prędkości. Ale po kilku włączeniach i wyłączeniach silnika samochodu jakby coś tam się kręciło... (Ustawione na najwyższe obroty dmuchawy). I nagle, stopniowo w ciągu 20 sekund dmuchawa nabiera prędkości i od tej pory pracuje jakiś czas, dni albo tygodnie, bez problemu na każdej szybkości. I nagle znowu przestaje działać...
Może jakie sugestie?

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15-01-2017, 17:36 przez Afer.)

Odpowiedz
Highwayman1990
Zarejestrowani

(15-01-2017, 17:29)Afer napisał(a): Witam kolegów.
U mnie dzieje się osobliwa rzecz. Czasami przestaje działac dmuchawa na każdej prędkości. Ale po kilku włączeniach i wyłączeniach silnika samochodu jakby coś tam się kręciło... (Ustawione na najwyższe obroty dmuchawy). I nagle, stopniowo w ciągu 20 sekund dmuchawa nabiera prędkości i od tej pory pracuje jakiś czas, dni albo tygodnie, bez problemu na każdej szybkości. I nagle znowu przestaje działać...
Może jakie sugestie?

W pierwszej kolejności sprawdził bym przewody, wtyczkę rezystora i sam rezystor (sterownik dmuchawy), bo może coś się tam upalać. W kabinie nie czuć żadnego nieprzyjemnego zapachu?

Odpowiedz
Afer
Zarejestrowani

Nie... Raczej nie. Ostatnio czułem jakby stara popielniczkę pełną petów ale to raczej nie zapach palonych kabli...

Odpowiedz
A2-eR11
Zarejestrowani

Sprawdz tez filtr kabinowy, czy nie jest mokry i czy wlozony jest szczelnie do konca..

Odpowiedz
Afer
Zarejestrowani

OK. Myślisz, że od tego dmuchawa mogła nie działac?

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

2 gości