sylfon
5,191
5
1579
1,987
INNY
2006
INNY
Lublin
sylfon
Zarejestrowani
— 12-07-2017, 17:16
op
Hejka.
Wracając z serwisu klimy, nagle, bez żadnych objawów hamulce odmówiły posłuszeństwa...
Dojeżdżałem do skrzyżowania i chciałem zahamować a pedał jest twardy. Szybciej zahamowałbym własną stopą o asfalt.
Pomóżcie, w czym może być objaw takiego stanu rzeczy. Czy płyn się zagotował a może pompa mi odmówiła posłuszeństwa?? Od czego zacząć szukać przyczyny braku hamowania?
•
twilk7
4,261
17
2593
876
INNY
2019
INNY
Kraków/Wieliczka
twilk7
Zarejestrowani
Online
— 12-07-2017, 17:40
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi twilk7 za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to twilk7 for this post
• sylfon
sylfon
5,191
5
1579
1,987
INNY
2006
INNY
Lublin
sylfon
Zarejestrowani
— 12-07-2017, 17:45
op
Ile taka przyjemność kosztuje jakby serwo sie rozpadlo?
Dodam, że przy pracującym silniku w okolicy serwa slychac taki delikatny jakby świst
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-07-2017, 17:59 przez sylfon.)
•
Gizmo
2,650
2
571
590
SC II ph I
2004
1.5 dCi 80KM, 2003-2009
Swarzędz
Gizmo
Zarejestrowani
— 12-07-2017, 18:52
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-07-2017, 18:52 przez Gizmo.)
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Gizmo za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to Gizmo for this post
• sylfon
michumal
720
10
138
48
SC II ph I
2006
2.0 i 16V 136KM, 2003-2009
Poznań
michumal
Zarejestrowani
— 12-07-2017, 19:05
Zanim cokolwiek kupisz, sprawdź wężyk i wtyczki od podciśnienia, ten czarny gruby na pierwszym planie:
Jak coś syczy, może znaczyć, że podciśnienie ma nieszczelność, jak przewód szczelny, to pozostaje serwo.
Twardy pedał hamulca = brak wspomagania (podciśnienia),
Miękki, wpadający pedał hamulca = rozszczelnienie układu i ubytek płynu lub zagotowany płyn (pęcherzyki gazu w płynie).
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-07-2017, 19:05 przez michumal.)
Scenic II Ph I 2006 2.0 16V automat
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi michumal za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to michumal for this post
• sylfon
Patrys4891
7,979
17
2405
707
INNY
1999
INNY
Warszawa
Patrys4891
Junior Administratorzy
— 12-07-2017, 20:14
Dokładnie jak koledzy piszą.
Spadł wężyk od podciśnienia. Wystarczy założyć na miejsce i już. Pół minuty roboty.
•
sylfon
5,191
5
1579
1,987
INNY
2006
INNY
Lublin
sylfon
Zarejestrowani
— 12-07-2017, 20:18
op
Sprawdzali mi tam, gdzie byłem z klimą, wężyki są na miejscu. Odnoszę wrażenie, iż przy pracującym silniku słyszę taki delikatny świst czy coś takiego podobnego.
•
Patrys4891
7,979
17
2405
707
INNY
1999
INNY
Warszawa
Patrys4891
Junior Administratorzy
— 12-07-2017, 20:21
szukaj po dźwięku. Tam będzie problem.
Prawdopodobnie świst będzie gdzieś z okolic kolektora dolotowego. Tam będzie brakowało wężyka, który dochodzi od pompy hamulcowej.
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Patrys4891 za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to Patrys4891 for this post
• sylfon
sylfon
5,191
5
1579
1,987
INNY
2006
INNY
Lublin
sylfon
Zarejestrowani
— 13-07-2017, 20:32
op
(12-07-2017, 19:05)michumal napisał(a): sprawdź wężyk i wtyczki od podciśnienia, ten czarny gruby na pierwszym planie:
i to był strzał w dziesiątkę. Okazało się, że na połączeniu wtyczki i serwa byłą nieszczelność. Dzięki Wam wszystkim za naprowadzenie gdzie szukać
usterki
•
wrocer
16
0
1
3
SC I ph I
2000
1.9 dTi 80KM, 2000-2003
Uchanie
wrocer
Zarejestrowani
— 05-08-2018, 19:53
witam, mam podobny problem jak opisany wcześniej. zdejmowałem i zakładałem weże wodne do nagrzewnicy i wymieniałem oring czujnika na obudowie termostatu. Po robocie odpaliłem i okazało się, że twardy pedał hamulca, bez względu na obroty. Moge prosić o fotkę tego miejsca /wężyka/?
Sc I Ph I 2000 r.
[b]1.9Dci F9Q[/b]
•
|