Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

SCENIC II PH I Map sensor i mycie kolektora na myjce


czajnix
Zarejestrowani

op Witam wszystkich po latach. Kilka lat temu rozstałem się ze Sceniciem II 2.0 B+G ale trafił do mojego taty i ogólnie miał się dobrze do teraz.
Wszystko jest prawie ok ale szaleje na obrotach a bardziej go dławi tylko jak się rozgrzeje. Szarpie jak głupi i nie wiem co go boli. Pokazuje tylko chwilowo błędy : sprawdź wtrysk i sprawdź ESP.
Po zgaszeniu silnika błędów brak.
Wyczytałem że może to być MAP SENSOR. Próbując go wyjąć ułamał się i końcówka wpadła do kolektora. Oczywiście wyjąłem wszystko, wyjąłem końcówkę i jutro planuję zrobić porządek.
Przy okazji z kolektora a raczej z odmy wylałem z pół litra oleju. Kupa czasu nie było tam zaglądane.
Umyłem całość na myjce ciśnieniowej i mam nadzieję że będzie ok. Przy okazji chcę wymienić uszczelki kolektora, odmy i przepustnicy którą też przeczyściłem.
Oczywiście MAP SENSOR chcę zakupić oryginalny.
Powiedzcie co mogę jeszcze zrobić żeby było dobrze i czy nie zaszkodzi mycie kolektora myjką?

Odpowiedz
Wozny84
Zarejestrowani

Ja miałem identyczne objawy jak mi cewka padła. Po wyminie wszystko wróciło do normy

Wysłane z mojego SM-S901B przy użyciu Tapatalka

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Wozny84 za ten post post:
  • czajnix
Binio
Zarejestrowani

Gdy szarpało u mnie po rozgrzaniu w w jedynce, do wymiany była cewka. Najpierw szarpało tylko na gazie, który wymaga lepszego prądu, później zaczęło też na benzynie...

Sc1ph2 wciąż w użytku. Młodsze pokolenie wzięło w obroty 
Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Binio za ten post post:
  • czajnix
wleniu
Zarejestrowani

mam ten sam problem,
jaka cewka ? rozumiem, że jedną z czterech na świecy ? (wymienialiście wszystkie, czy tylko jedną, - jak ją zdjazgnozowaliście ?)
Aczkolwiek ja 3 z nich wymieniem i problem dalej istnieje,
wymieniłem pół roku temu świece, może one zaczęły szwankować,
albo ta jedna cewka nie wymieniona.

Odpowiedz
Binio
Zarejestrowani

Ja najpierw wymieniłem dwie najstarsze i to pomogło, na dwóch pozostałych wymieniłem uszczelki. Później albo przy okazji albo się coś działo, wymieniłem dwie pozostałe

Ale powtarzam, ja piszę o sc1ph2

Sc1ph2 wciąż w użytku. Młodsze pokolenie wzięło w obroty 
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości