Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

SCENIC II PH I Kłopot z odpaleniem po... zmianie kół.


Griffin
Zarejestrowani

op Witam, zbaraniałem dziś przez dziwny problem jak w temacie,, dziś po przekładce kół odpalał po dłuższym kręceniu i gasł sekundę później i tak ze trzy razy. Po pół godzinie odpalił, przytrzymałem gaz i już nie zgasł.
Dodam, że na jesieni przy wrzutce zimowych kół miałem podobnie, wtedy dopiero odłączenie aku na dobę pomogło. Żadnych komunikatów na desce. Zastanawiam się czy przez dźwiganie auta stronami coś może się dziać, jakiś czujnik czy co? Hehe, może za wysoko dźwigam i paliwo się cofa? Jak podnosiłem sam przód przy wymianie łączników nic się nie działo.

Smile SC II PH I 1.6 
Odpowiedz
Warsztat pod chmurką
Zarejestrowani

Pierwszy raz słyszę o takim przypadku.
Ja sprawdził bym na jakimś clipie czy jakiś błędów nie ma.
Może coś tam w pamięci zostało co mogłoby Cię na usterkę nakierować.
Żeby za chwile nie okazało się, że cię auto zawiedzie jak będziesz gobnajbardziej potrzebował.

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Warsztat pod chmurką za ten post post:
  • Griffin
Griffin
Zarejestrowani

op Po pierwszej przygodzie z jesieni był błąd czujnika wału i coś o jakości paliwa. Od tamtego czasu do dziś palił idealnie, hehe, może rok temu wulkanizator coś mu wszczepił, żeby nie wymieniać kół samodzielnie tylko u niego. Różne absurdy przychodzą mi do głowy Naughty Bardzo ciekawy przypadek.

Smile SC II PH I 1.6 
Odpowiedz
Griffin
Zarejestrowani

op Dziś znów odpalił i zgasł zaraz - przy trzecim odpaleniu dodałem gazu i już nie zgasł, nie ma innych widocznych objawów. Po przeczytaniu o tym w różnych wątkach wnioskuję, że może to być początek końca kzfr, elektrozawór tego koła ale też czujnik wału, może też jeszcze kilka innych rzeczy, jutro zobaczę jak z rana odpali a po południu najpierw odłączę aku na pół godziny.

Smile SC II PH I 1.6 
Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Griffin za ten post post:
  • Hydrant
paker228
Zarejestrowani

Zobacz -to jest w miarę bezbolesne - wtyczki od pompy paliwa. Ja miałem takie przygody i okazało się że raz łączyła raz nie bo był wtyk nadtopiony.
Palił i zgasł po sekundzie/dwóch.

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi paker228 za ten post post:
  • Griffin
haszczurur
Zarejestrowani

Wyczyść czujnik położenia wału.

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi haszczurur za ten post post:
  • Griffin
Griffin
Zarejestrowani

op Dzięki koledzy za podpowiedzi, wtyki pompy sprawdzałem jesienią po pierwszej przygodzie, czujnik wału też wtedy mechanior mi przeczyścił. Dziś bez problemów, będę to monitorować, wkrótce wymiana oleju to i sprawdzenie kompem znów będzie.

Smile SC II PH I 1.6 
Odpowiedz
Warsztat pod chmurką
Zarejestrowani

Ja przeczyściłbym przepustnicę.
Roboty nie wiele a zawsze może pomóc.
A napewno nie zaszkodzi

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Warsztat pod chmurką za ten post post:
  • Griffin
Griffin
Zarejestrowani

op Przepustnica wypucowana niecały rok temu :-) , więc chyba tak często się nie brudzi?

Smile SC II PH I 1.6 
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

3 gości