SCENIC II PH I Gorące tylne koło
zaciąg ręczny, zwolnij i zaglądnij do tyłu od spodu czy linka wróciła do stany początkowego. Spróbuj ją ręcznie odciągnąć, może to linka nie wraca poprawnie?
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM /// Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Mam pytanie, po przyhamowaniu trochę "mocniej" hamulec jakby nie odbijał bo czuję że cos mnie hamuje i się trze. Zastanawiam się nad regeneracją lub żeby wymienić zacisk na opisany tutaj skv np. Co będzie lepszym wyjściem, regeneracja czy kupno nowego i montaż bez zabaw? Nie będzie lepiej kupic nowy niż regenerować? Stary nie będzie juz zmęczony , przegrzany i nie posypie się szybciej i znów trzeba będzie go ratować?
Może tylko tuleje zacisku są zapieczone? Czyścić, nasmarować i zobaczyć czy będzie lepiej.
Ściąg koło, jeśli wewnątrzny klocek będzie zjechany to zacisk stoi. Wysłane z kolorowego kalkulatora Przegrzane to może być łożysko które jest w tarczy hamulcowej Wysłane z kolorowego kalkulatora (Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-05-2020, 10:33 przez Mati.)
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM /// Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <-- (27-05-2020, 10:00)Makel napisał(a): Mam pytanie, po przyhamowaniu trochę "mocniej" hamulec jakby nie odbijał bo czuję że cos mnie hamuje i się trze. Zastanawiam się nad regeneracją lub żeby wymienić zacisk na opisany tutaj skv np. Co będzie lepszym wyjściem, regeneracja czy kupno nowego i montaż bez zabaw? Nie będzie lepiej kupic nowy niż regenerować? Stary nie będzie juz zmęczony , przegrzany i nie posypie się szybciej i znów trzeba będzie go ratować?Jeśli ręczny się nie zacina to można go zregenerować. Zestaw naprawczy to koszt około 20 zł. Robiąc to samemu kosztuje Cię to tylko części i płyn hamulcowy. (27-05-2020, 10:32)Mati napisał(a): Ściąg koło, jeśli wewnątrzny klocek będzie zjechany to zacisk stoi.Zacisk w sensie mocowanie zacisku w jarzmie czyli nie zacisk a jarzmo do regeneracji.
Dobrze, że macie takich tanich mechaników. Za wymianę zacisków i dolanie trochę płynu hamulcowego, mój mechanik skasował mnie 140 zł. Do tego jeszcze sam muszę załatwić sobie kasowanie błędu ręcznego, oraz coś lekko trzyma, ponieważ tarcze się grzeją. Tragedia.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-07-2020, 05:54 przez Richard.) |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości