SCENIC II PH I Elektryczna nagrzewnica
tak przekaźniki powinno być słychać, ale ciekawe czy się załączają i działa, czy się wyłączają?
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM /// Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Wszystko sprawdzone: grzałki są (1000W), kable i przekaźniki nówki jakby nie było wogóle używane. Nie sprawdziłem tylko bezpiecznika...
Pewnie trzeba aktywować = Clip... M regulator napięcia Valeo - czyli oryginał M (Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-01-2019, 16:55 przez wisienka.)
Możliwe, chociaż nie widzę sensu wcześniejszej deaktywacji.
Bez CLIPa tego nie razbieriosz. W sumie w 10 min możesz wyciągnąć grzałkę, pomierzyć napięcia, obadać temperatury. U mnie parzy w rękach a nie daje prawie ciepła bo podobno nie ma przez nią wymuszonego przepływu powietrza.
Też posiadam elektryczne dogrzewanie i powiem Wam, że trochę mnie ono denerwuje. Słychać to "cykanie" kilka minut i najgorsze, że przy tym światła mi migają do jazdy dziennej. Już zdążyłem dwa komplety żarówek w przeciągu 3 miesięcy wymienić. Jest sposób żeby to wyłączyć albo przynajmniej zmniejszyć moc aby tyle prądu nie pobierało przy "cykaniu". Akumulator sprawdzony i sprawny wiec wykluczam go jako przyczynę migania. Ładowanie też jest ok.
Przy włączanie i wylaczaniu grzalek przekaźniki słychać. Wtedy również widać spadki napięcia ładowania. Jeśli chcesz jest możliwość wyłączenia tych grzalek w clipie
Wysłane z kolorowego kalkulatora
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM /// Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Dzisiaj @ #asiarek zmotywował mnie do aktywacji grzałek. Oryginalnie miałem altka SG12B081, jak się wysypał kupiłem Laubera 1814. Wszystko działało prócz grzałek. Potrenowałem konfigurację- wpisywany SG12 nie współpracował, po wpisaniu Lie8150Bosch grzałki ożyły. Asiar, jeszcze raz dzięki!
Co za przewrotność losu. U Jarka nie działały i działają, u mnie ZAWSZE działały i po zmianie alternatora lipa.
Przypisałem właściwy alternator w UCH (potem dawałem pozostałe), test trzech grzałek zaliczony pozytywnie (przekaźnik odzywa się, jest spadek napięcia) w końcu zrobiłem konfigurację całej klimy i grzałki milczą. Co mnie zastanawia: w odczycie parameteów mam: Przypisana ilość grzałek kabiny 5 (dlaczego 5-ć nie wiem) przypisana ilość grzałek na alternator: 0 Testowane z ujemnymi temperaturami zewnętrznymi i opcja przerwanego fioletowego kabelka odpada. Ktoś ma pomysła ??
A jaki alternator w UPC ?
Diagnostyka, aktywacje, konfiguracje CLIP, Renault Commander
Naprawy elektryki/elektroniki - kontakt pw. www.tele-elektro-bis.pl
@ #asiarek a spróbuj ustawić na mniejszą liczbę grzałek
(11-02-2019, 13:34)#asiarek napisał(a): po zmianie alternatora lipajakie obciążenie pokazuje clip? (Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-02-2019, 14:44 przez Mati.)
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM /// Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <-- |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
13 gości