SCENIC II PH I Elektryczna nagrzewnica
Moze sa na osobnym przekazniku?
Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS
(03-02-2017, 09:30)scrabi83 napisał(a): Boisz sie o duży pobór prądu>?fajnie że szybko robi się ciepło... ale pobór prądu też jest spory a nie chcę aku w razie wymieniać. Teraz jeżdżę tylko do pracy ok 7-8km
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM /// Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Ja włączam grzałki tylko jak szyba jest zaszroniona (i przy AUTO wentylatory wcale nie gonią na full, tylko brakuje jeszcze 2 połówek skrzydełek na wyświetlaczu). Temp ustawiona na 19 st i to styka aż nadto. A żona lub czasem ja, to robimy dziennie ok 10-12 km. I ładowanie styka.
Turbino ty moja, ty jesteś jak zdrowie, ile cię trzeba cenić, ten tylko się dowie kto cię stracił...
(03-02-2017, 10:28)Lepus napisał(a): Ja włączam grzałki tylko jak szyba jest zaszronionahmm mam manual i grzałki same się załączają, jak Ty możesz ich nie włączać? (Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-02-2017, 10:47 przez Mati.)
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM /// Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <-- (03-02-2017, 10:46)Mati napisał(a):(03-02-2017, 10:28)Lepus napisał(a): Ja włączam grzałki tylko jak szyba jest zaszronionahmm mam manual i grzałki same się załączają, jak Ty możesz ich nie włączać? W manualu musisz mieć spełnionych kilka czynników aby grzałka wystartowała, jednak jak to wygląda w praktyce nie wiem. Może wystarczy ogrzewanie ustawić np. do połowy albo 3/4 żeby się nie uruchamiały ? Wedle instrukcji i książki sam naprawiam musi być ustawiony obieg otwarty, maks grzanie, nawiew na szybę i temperatura zewnętrzna poniżej określonej w systemie (chyba poniżej 5stopni). dodatkowym parametrem jest stan aku, jeśli napięcie jest poniżej określonego w systemie, grzałki nie wystartują. Jeśli aku będzie niedoładowany albo napięcie ładownia będzie zbyt małe to po prostu grzałki nie będą się uruchamiać. Jak coś pokręciłem, proszę o sprostowanie ;) PS. Sam jeżdżę teraz do pracy na dystansie około 6km, więc rozumiem Twój problem. Aczkolwiek na razie nie musiałem akumulatora ładować, przetrwał duże mrozy odpalając zawsze za 1 razem (czasem dłużej grzał świece i kręcił), a dodatkowo raz czy dwa w tygodniu rozgrzewałem autko na dystansie około 20km. Więc wynik chyba niezły jak na tak krótkie jazdy dieslem.
Dzień majowy, słonko praży, że aż Gucia w głowę - parzy.
Włożył na nos okulary, Co tu po mnie? - w drogę stary! Poszybował za nektarem, racząc się przyrody czarem. (03-02-2017, 11:18)A2-eR11 napisał(a): uruchamiaja w zaleznosci od potrzeby aby nagrzac do ustawionej przez nas temperatury.hmm, to może ktoś podpowie jak musi być ustawione pokrętło aby się nie załączały? a w miarę nagrzewania auta było jakieś ciepłe powietrze? czy kierunek ustawienia nawiewu robi też jakieś znaczenie? i pytanie kiedy te grzałki się wyłączają?
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM /// Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
op
w/g mnie dzieje sie to z automatu przy temp zew. ponizej 5 st
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
7 gości