Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

SCENIC II PH I Dodatki do paliwa, co sądzicie?


kazik52
Zarejestrowani

"PRZEMO" Bardziej jakość paliwa.

To właściwe stwierdzenie jak nalejesz jakieś tandetne paliwo to efekt murowany

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25-02-2018, 11:30 przez kazik52.)

          Diagnostyka CLIP V200  ---- Wzbudzacz czujników ciśnienia kół ZC-02   

       
         

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi kazik52 za ten post post:
  • PRZEMO
kamilf
Zarejestrowani

Do benzyny, nawet z gazem to trochę efekt placebo. Do diesla odkąd pamiętam zimą dodawalem skydd'a, nie zawsze, bo jak udało się zatankować na statoilu praktyczne paliwo nie widziałem potrzeby, auto odpalalo w -35 stopniach, zawsze. Gdy musiałem tankować zimą u siebie w mieście gdzie nie mamy statoila lub u teściów gdzie nie ma w zasadzie nic oprócz lokalnej stacyjki zawsze do paliwa szedł skydd.
Ropa jest o tyle różna jakościowo że zeszłej zimy po zatankowaniu na orlenie auto nie odpaliło przy -23 stopniach(stało na dworze). Po ogrzaniu w grzanym garażu dolaniu tego specyfiku i kilku litrów ropy z beczki od teścia (miałem praktycznie pełny zbiornik, dodaliśmy dosłownie z 5 litrow) auto paliło, później stało też na dworze kilka dni na mrozie i paliło bez problemu, więc coś tam to faktycznie daje.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Odpowiedz
darekkwk
Zarejestrowani

Czy dodatek ARCHOIL AR6900-D MAX może pomóc przy nawracającym problemie z komunikatem " sprawdź wtrysk" w Scenicu 1.9 DCi ??

Odpowiedz
Mati
Zarejestrowani

Trzeba się zastanowić czemu komunikat wraca? Może zmienić stacje?

Wysłane z kolorowego kalkulatora

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
art385
Zarejestrowani

(18-06-2020, 21:52)darekkwk napisał(a): Czy dodatek ARCHOIL AR6900-D MAX może pomóc przy nawracającym problemie z komunikatem " sprawdź wtrysk" w Scenicu 1.9 DCi ??

Nie wiem czy pomoże ale mi po zalaniu szamba na orlenie pomógł LM2666. Po wywaleniu u mnie błędu sprawdź wtrysk. Clip wypluł Df301 skasowałem nie wrócił. Oddałem na wymianę wszystkich filtrów i sprawdzenie dolotu a mechanicy stwierdzili, że wszystko lux jest i im błędem nie wali ani nie dymi choć dymił i aby jeździć bo jest dobrze. Lanie na innej stacji nie pomogło dalej dymił i jechał jak na chip tak sobie jakby mu ze 30KM wcięło. Po zalaniu LM2666 na prawie pusty bak tak pewnie z 10 litrów skatowałem pojazd i poprawa pojawiła się znacząca zanim zrobiłem 100 km jednym ciągiem. Moc wróciła, dymienie zmniejszyło się znacznie. Teraz leje mu od jakichś 4 tys. km manol 2t i jest jeszcze lepiej zaczął nawet mniej palić. Paliwo zmieniłem na premium ze stacji moya i nie narzekam a już myślałem, że będę musiał auto zepchnąć ze skarpy.

Odpowiedz
Mati
Zarejestrowani

@ art385 bardzo ładnie opisane, podpisuje się obiema rękami. LM SPULUNG daje rade.

Wysłane z kolorowego kalkulatora

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
maciej1486
Zarejestrowani

Rowniez leje do każdego diesla jaki posiadam/łem. Nigdy problemów nie było, a zawsze praca silnika staje się bardziej miękka;) Wlewam co 5 tyś km na rezerwę.

Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS


Odpowiedz
robii
Zarejestrowani

po tym zalaniu wymieniasz filtr paliwa co 5 tyś ?

Odpowiedz
Mati
Zarejestrowani

Nie trzeba wymieniać filtra po każdym wlaniu preparatu. Chyba że np wtryski nie wiadomo jak zawalone i stosuje się preparat bezpośrednio z puszki do pompy.


Wysłane z kolorowego kalkulatora

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Mati za ten post post:
  • robii
Neonixos666
Zarejestrowani

Ja też kiedyś wlewałem co jakiś czas LM do czyszczenia układów wtryskowych bo klekotał, teraz od jakiegoś czasu nie dolewam nic, za to przerzuciłem się na paliwo premium i to było najlepsze co mogłem zrobić. Konkretnie to leję Vervę z Orlenu i silnik zupełnie inaczej chodzi, miękko bez klekotania a szczególnie poprawiła się reakcja na gaz i elastyczność. W żadnym aucie lepsze paliwo nie dało takiej różnicy jak w Renacie, nie miałem problemow z wtryskami bo korekty po sprawdzeniu były dobre ale wyraźnie R9M lubi lepsze papu szczególnie w trasie.

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

4 gości