kazik52
326
4
147
27
SC III ph II
2014
1.6 Energy dCi 130KM, 2013-2016
Zabrze
kazik52
Zarejestrowani
— 25-02-2018, 11:29
"PRZEMO" Bardziej jakość paliwa.
To właściwe stwierdzenie jak nalejesz jakieś tandetne paliwo to efekt murowany
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25-02-2018, 11:30 przez kazik52.)
Diagnostyka CLIP V200 ---- Wzbudzacz czujników ciśnienia kół ZC-02
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi kazik52 za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to kazik52 for this post
• PRZEMO
kamilf
76
0
1
1
SC II ph II
2007
2.0 i 16V 136KM, 2003-2009
Puławy
kamilf
Zarejestrowani
— 15-03-2018, 20:53
Do benzyny, nawet z gazem to trochę efekt placebo. Do diesla odkąd pamiętam zimą dodawalem skydd'a, nie zawsze, bo jak udało się zatankować na statoilu praktyczne paliwo nie widziałem potrzeby, auto odpalalo w -35 stopniach, zawsze. Gdy musiałem tankować zimą u siebie w mieście gdzie nie mamy statoila lub u teściów gdzie nie ma w zasadzie nic oprócz lokalnej stacyjki zawsze do paliwa szedł skydd.
Ropa jest o tyle różna jakościowo że zeszłej zimy po zatankowaniu na orlenie auto nie odpaliło przy -23 stopniach(stało na dworze). Po ogrzaniu w grzanym garażu dolaniu tego specyfiku i kilku litrów ropy z beczki od teścia (miałem praktycznie pełny zbiornik, dodaliśmy dosłownie z 5 litrow) auto paliło, później stało też na dworze kilka dni na mrozie i paliło bez problemu, więc coś tam to faktycznie daje.
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
•
darekkwk
131
0
8
20
SC II ph II
2008
1.9 dCi FAP 130KM, 2003-2009
Humniska
darekkwk
Zarejestrowani
— 18-06-2020, 21:52
Czy dodatek ARCHOIL AR6900-D MAX może pomóc przy nawracającym problemie z komunikatem " sprawdź wtrysk" w Scenicu 1.9 DCi ??
•
Mati
26,569
101
4838
4,483
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 18-06-2020, 21:57
Trzeba się zastanowić czemu komunikat wraca? Może zmienić stacje?
Wysłane z kolorowego kalkulatora
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
art385
10
0
3
1
SC II ph II
2006
1.5 dCi 105KM, 2003-2009
Lublin
art385
Zarejestrowani
— 03-08-2020, 09:01
(18-06-2020, 21:52)darekkwk napisał(a): Czy dodatek ARCHOIL AR6900-D MAX może pomóc przy nawracającym problemie z komunikatem " sprawdź wtrysk" w Scenicu 1.9 DCi ??
Nie wiem czy pomoże ale mi po zalaniu szamba na orlenie pomógł LM2666. Po wywaleniu u mnie błędu sprawdź wtrysk. Clip wypluł Df301 skasowałem nie wrócił. Oddałem na wymianę wszystkich filtrów i sprawdzenie dolotu a mechanicy stwierdzili, że wszystko lux jest i im błędem nie wali ani nie dymi choć dymił i aby jeździć bo jest dobrze. Lanie na innej stacji nie pomogło dalej dymił i jechał jak na chip tak sobie jakby mu ze 30KM wcięło. Po zalaniu LM2666 na prawie pusty bak tak pewnie z 10 litrów skatowałem pojazd i poprawa pojawiła się znacząca zanim zrobiłem 100 km jednym ciągiem. Moc wróciła, dymienie zmniejszyło się znacznie. Teraz leje mu od jakichś 4 tys. km manol 2t i jest jeszcze lepiej zaczął nawet mniej palić. Paliwo zmieniłem na premium ze stacji moya i nie narzekam a już myślałem, że będę musiał auto zepchnąć ze skarpy.
•
Mati
26,569
101
4838
4,483
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 03-08-2020, 09:04
@ art385 bardzo ładnie opisane, podpisuje się obiema rękami. LM SPULUNG daje rade.
Wysłane z kolorowego kalkulatora
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
maciej1486
21,011
23
2410
256
SC III ph II
2012
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Nakło / Bydgoszcz
Rowniez leje do każdego diesla jaki posiadam/łem. Nigdy problemów nie było, a zawsze praca silnika staje się bardziej miękka;) Wlewam co 5 tyś km na rezerwę.
Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS
•
robii
2,595
2
631
925
SC II ph I
2004
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Swolszewice Duże
robii
Zarejestrowani
— 04-08-2020, 13:25
po tym zalaniu wymieniasz filtr paliwa co 5 tyś ?
•
Mati
26,569
101
4838
4,483
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 04-08-2020, 13:42
Nie trzeba wymieniać filtra po każdym wlaniu preparatu. Chyba że np wtryski nie wiadomo jak zawalone i stosuje się preparat bezpośrednio z puszki do pompy.
Wysłane z kolorowego kalkulatora
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Mati za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to Mati for this post
• robii
Neonixos666
914
3
197
28
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Szczytno
Ja też kiedyś wlewałem co jakiś czas LM do czyszczenia układów wtryskowych bo klekotał, teraz od jakiegoś czasu nie dolewam nic, za to przerzuciłem się na paliwo premium i to było najlepsze co mogłem zrobić. Konkretnie to leję Vervę z Orlenu i silnik zupełnie inaczej chodzi, miękko bez klekotania a szczególnie poprawiła się reakcja na gaz i elastyczność. W żadnym aucie lepsze paliwo nie dało takiej różnicy jak w Renacie, nie miałem problemow z wtryskami bo korekty po sprawdzeniu były dobre ale wyraźnie R9M lubi lepsze papu szczególnie w trasie.
•
|