Karol Budny
11
0
0
2
Wroclaw, Poland
op
Witam.
Dzisiaj stalem chwile na swiatlach I nagle czuje ze auto zaczyna lekko drgac zapalilo sie zielone swiatlo ruszylem patrzena komp a tam info check injetion. Auto bez mocy. Zajechalem na parking wylaczylem auto. Po chwili wlaczam I bledu nie ma. Ruszam I blad wskoczyl od razu. Co moze byc przyczyna ? Wtryskiwacz?4 miesiace temubyl generalny remont silnika. Moze ktos w okolicy wroclawia z clipem I by mogl pomoc?jestem zalamany tym autem juz.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-04-2018, 16:26 przez pio555.)
•
pio555
31,317
125
11116
3,033
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Radom
pio555
Junior Administratorzy
— 12-04-2018, 16:27
nikt tu wróżką nie jest napisz jaki silnik rocznik itp
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
•
Karol Budny
11
0
0
2
Wroclaw, Poland
op
O kurcze przepraszam. Scenic 2005r 1.5dci. 101km.
•
ko-ma
9,614
28
1638
40
INNY
2010
INNY
Końskie
ko-ma
Zarejestrowani
— 12-04-2018, 17:38
Jak tradycja nakazuje - zaczynamy od wymiany filtra paliwa.
Następny krok to zalanie do zbiornika preparatu czyszczącego do wtrysków (sugeruję LiquyMolly 0,5l w stężeniu kilkukrotnie większym, niż zalecane na opakowaniu - było o tym sporo, warto poszukać).
Jeśli czyszczenie w ten sposób nie da efektów - pozostaje sprawdzenie wtryskiwaczy oraz pompy wysokiego ciśnienia.
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
•
Karol Budny
11
0
0
2
Wroclaw, Poland
op
(12-04-2018, 17:38)ko-ma napisał(a): Jak tradycja nakazuje - zaczynamy od wymiany filtra paliwa.
Następny krok to zalanie do zbiornika preparatu czyszczącego do wtrysków (sugeruję LiquyMolly 0,5l w stężeniu kilkukrotnie większym, niż zalecane na opakowaniu - było o tym sporo, warto poszukać).
Jeśli czyszczenie w ten sposób nie da efektów - pozostaje sprawdzenie wtryskiwaczy oraz pompy wysokiego ciśnienia.
Czy jezdzenie z taka awaria nie spowoduje jakis wiekszych uszkodzen ?
•
PunkRock86
25,741
64
18226
17,878
INNY
2005
2.0 i 16V T 163KM, 2003-2009
Pajęczno
Borykałem się z taką usterką przez rok . Według mnie pół środki nie wystarczą . Jeśli masz układ wtryskowy Delphi to albo wymiana pompy i wtrysków albo walka z wiatrakami .
Żłopię browar, jaram szlugi,nie ma na mnie żadnej siły.
Byłem punkiem, jestem punkiem, będę punkiem do mogiły.
•
Karol Budny
11
0
0
2
Wroclaw, Poland
op
(12-04-2018, 19:39)PunkRock86 napisał(a): Borykałem się z taką usterką przez rok . Według mnie pół środki nie wystarczą . Jeśli masz układ wtryskowy Delphi to albo wymiana pompy i wtrysków albo walka z wiatrakami .
Tylko ze wtryski byly wymieniane 4 miesiace temu przy okazji remontu.
Najlepiej to sprawdzic to Clipem ale nie wiem gdzie we wroclawiu lub okolicy ktos ma. Chociaz jezdzic tak ztym to strach
•
A2-eR11
3,226
23
889
1,650
SC II ph II
2006
1.9 dCi FAP 130KM, 2003-2009
Malbork
A2-eR11
Zarejestrowani
— 13-04-2018, 07:28
Pod clipa przydaloby sie podlaczyc zeby blad przeczytac, bo rownie dobrze to moze byc tylko blad czujnika doladowania. Wszystko inne bedzie ok a czujnik padl jakis...
•
DENIS4244
277
0
15
18
INNY
2018
INNY
Gdansk
Albo to jest błąd świec żarowych
•
ryjas
652
3
125
68
SC II ph I
2006
1.9 dCi FAP 130KM, 2003-2009
Gdańsk/Tuławki
ryjas
Zarejestrowani
— 13-04-2018, 08:15
Ten błąd może oznaczać też problem z czujnikiem temperatury przy FAP ;) Miałem to nawet wstępnie zdiagnozowane, zrobiło się ciepło, błąd zniknął.
•
|