Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

SCENIC II PH I Check Injection


Karol Budny
Zarejestrowani

op Witam. 
Dzisiaj stalem chwile na swiatlach I nagle czuje ze auto zaczyna lekko drgac zapalilo sie zielone swiatlo ruszylem patrzena komp a tam info check injetion. Auto bez mocy. Zajechalem na parking wylaczylem auto. Po chwili wlaczam I bledu nie ma. Ruszam I blad wskoczyl od razu. Co moze byc przyczyna ? Wtryskiwacz?4 miesiace temubyl generalny remont silnika. Moze ktos w okolicy wroclawia z clipem I by mogl pomoc?jestem zalamany tym autem juz.
pio555 napisał 12-04-2018, 16:26:
uzupełnij profil o dane auta

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-04-2018, 16:26 przez pio555.)

Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

nikt tu wróżką nie jest napisz jaki silnik rocznik itp

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
Karol Budny
Zarejestrowani

op O kurcze przepraszam. Scenic 2005r 1.5dci. 101km.

Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

Jak tradycja nakazuje - zaczynamy od wymiany filtra paliwa.
Następny krok to zalanie do zbiornika preparatu czyszczącego do wtrysków (sugeruję LiquyMolly 0,5l w stężeniu kilkukrotnie większym, niż zalecane na opakowaniu - było o tym sporo, warto poszukać).
Jeśli czyszczenie w ten sposób nie da efektów - pozostaje sprawdzenie wtryskiwaczy oraz pompy wysokiego ciśnienia.

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
Odpowiedz
Karol Budny
Zarejestrowani

op
(12-04-2018, 17:38)ko-ma napisał(a): Jak tradycja nakazuje - zaczynamy od wymiany filtra paliwa.
Następny krok to zalanie do zbiornika preparatu czyszczącego do wtrysków (sugeruję LiquyMolly 0,5l w stężeniu kilkukrotnie większym, niż zalecane na opakowaniu - było o tym sporo, warto poszukać).
Jeśli czyszczenie w ten sposób nie da efektów - pozostaje sprawdzenie wtryskiwaczy oraz pompy wysokiego ciśnienia.

Czy jezdzenie z taka awaria nie spowoduje jakis wiekszych uszkodzen ?

Odpowiedz
PunkRock86
Moderatorzy

Borykałem się z taką usterką przez rok . Według mnie pół środki nie wystarczą . Jeśli masz układ wtryskowy Delphi to albo wymiana pompy i wtrysków albo walka z wiatrakami .

Whistling Żłopię browar, jaram szlugi,nie ma na mnie żadnej siły.
Byłem punkiem, jestem punkiem, będę punkiem do mogiły.


Odpowiedz
Karol Budny
Zarejestrowani

op
(12-04-2018, 19:39)PunkRock86 napisał(a): Borykałem się z taką usterką przez rok . Według mnie pół środki nie wystarczą . Jeśli masz układ wtryskowy Delphi to albo wymiana pompy i wtrysków albo walka z wiatrakami .

Tylko ze wtryski byly wymieniane 4 miesiace temu przy okazji remontu. 
Najlepiej to sprawdzic to Clipem ale nie wiem gdzie we wroclawiu lub okolicy ktos ma. Chociaz jezdzic tak ztym to strach

Odpowiedz
A2-eR11
Zarejestrowani

Pod clipa przydaloby sie podlaczyc zeby blad przeczytac, bo rownie dobrze to moze byc tylko blad czujnika doladowania. Wszystko inne bedzie ok a czujnik padl jakis...

Odpowiedz
DENIS4244
Zarejestrowani

Albo to jest błąd świec żarowych

Odpowiedz
ryjas
Zarejestrowani

Ten błąd może oznaczać też problem z czujnikiem temperatury przy FAP ;) Miałem to nawet wstępnie zdiagnozowane, zrobiło się ciepło, błąd zniknął.

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

3 gości