op
Witam. Od 4 dni męczy mnie problem błędu Df015 w module wtrysku. Pojawił się z nie nacka pierw objawił się komunikatem low battery i low Oil pressure i zero reakcji rozrusznika. Na pierwszy strzał wymieniłem baterie w pilocie ale nic to nie dało. Więc dołączyłem aku i ponownie podłączyłem. Odpalam i stwierdziłem że jest rozladowany bo ledwo kręcił. Rano wkładam nowo naładowany aku do auta i odpalił na strzał. Pochodził w minuty i zgasł bez komunikatu. Odpalił bez problemu. Zrobiłem rundke i nic nie wskazywało na jakieś usterki. Po południu odpalam ujechalem kilka metrów i znów low battery auto zgaslo ale odpalił bez problemu. Gdzieś w necie wyczytałem że to może być od czujnika sprzęgła więc biegnę z powrotem i ku moim oczom gdy wcisne pedal sprzęgła to na jakieś 2 milisekundy mrugna słupki od temp cieczy paliwa i samochód. No więc podłączam clipa i wtedy ujrzałem ten błąd DF015 z definicja za późnego włączenia i w dodatku z czerwoną kropka. W sterowniku wtrysku są jeszcze inne błędy m in
-Df025 Złącze diagnostyczne skrzynki podgrzewacza z pomarańczowa kropka
-Df209 obwód czujnika pozycji zaworu egr z czerwoną kropka
Te dwa są od dawna jakiś miesiąc.
-Df046 napięcie akumulatora 12V z pomarańczowa kropka
DF015 obwód sterowania przekaznikiem głównym z czerwoną kropka
Df038 moduł elektroniczny z pomarańczowa kropka
Przed chwilą poszedłem sprawdzić jeszcze raz czy odpali i nie odpalił znów pokazał komunikaty low battery i low Oil pressure. Po podłączeniu clipa i sprawdzenie napięcia na aku pokazało tak samo jak na mierniku 12,24 V
Po paru próbach odpalenia auto odpaliło jak z nowym akumulatorem. Po zrobieniu paru km i podłączeniu clipa błędy utrzymują się jak wyżej.
Ktoś ma jakieś propozycje który to przekaźnik odpowiada za to?
Dodam jeszcze że biorę pod uwagę to że jak wcześniej nie chciał odpalić bo ledwo zakrecil to chyba z braku napięcia wyrzucił parę innych błędów np ze hamulec postojowy jest włączony mimo że mam go odlaczonego. I przez to moglo też zapisać (i zapisało) parę innych błędów w innych modułach ale wszystkie dały się usunąć.
Rozważam opcje wymiany akumulatora ale po tym dzisiejszym odpaleniu na strzał wstrzymam się po za tym w zeszłym roku zakładałem nowy.
-Df025 Złącze diagnostyczne skrzynki podgrzewacza z pomarańczowa kropka
-Df209 obwód czujnika pozycji zaworu egr z czerwoną kropka
Te dwa są od dawna jakiś miesiąc.
-Df046 napięcie akumulatora 12V z pomarańczowa kropka
DF015 obwód sterowania przekaznikiem głównym z czerwoną kropka
Df038 moduł elektroniczny z pomarańczowa kropka
Przed chwilą poszedłem sprawdzić jeszcze raz czy odpali i nie odpalił znów pokazał komunikaty low battery i low Oil pressure. Po podłączeniu clipa i sprawdzenie napięcia na aku pokazało tak samo jak na mierniku 12,24 V
Po paru próbach odpalenia auto odpaliło jak z nowym akumulatorem. Po zrobieniu paru km i podłączeniu clipa błędy utrzymują się jak wyżej.
Ktoś ma jakieś propozycje który to przekaźnik odpowiada za to?
Dodam jeszcze że biorę pod uwagę to że jak wcześniej nie chciał odpalić bo ledwo zakrecil to chyba z braku napięcia wyrzucił parę innych błędów np ze hamulec postojowy jest włączony mimo że mam go odlaczonego. I przez to moglo też zapisać (i zapisało) parę innych błędów w innych modułach ale wszystkie dały się usunąć.
Rozważam opcje wymiany akumulatora ale po tym dzisiejszym odpaleniu na strzał wstrzymam się po za tym w zeszłym roku zakładałem nowy.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-02-2018, 10:21 przez pio555.)
GSc II PH I 1.9 dCi 120km
Laguna II PH I 1.9 dCi 120km
Clip diagnostyka, kodowanie itp
drobna mechanika
Laguna II PH I 1.9 dCi 120km
Clip diagnostyka, kodowanie itp
drobna mechanika