Pomijając słabszą przyczepność i groteskowy wygląd, pragnę poznać wasze opinie przeciw temu pomysłowi.
Śmiało można wyśmiewać i krytykować, właśnie tego potrzebuję w tym temacie
SCENIC II PH I 195/65/R16 potrzebne argumenty za i przeciw
op
Wiem jakie mają tu być opony, ale jakaś niewiadoma siła pcha mnie ku 195/65/R16.
Pomijając słabszą przyczepność i groteskowy wygląd, pragnę poznać wasze opinie przeciw temu pomysłowi. Śmiało można wyśmiewać i krytykować, właśnie tego potrzebuję w tym temacie
Koła powinny być takie jakie zaleca producent. Ma to wpływ na przyczepność, spalanie, prędkość. Wyższa opona to wyżej samochód, bardziej podatny na boczne wychylenia, węższa opona mniejsza przyczepność. Docelowo chcesz zmniejszyć opory toczenia i zmniejszysz choć nieodczuwalnie. Ale zwiększysz opór powietrza. Bez sensu.
Odgrzeje temat bo też się zastanawiam
nad tym rozmiarem do gs3. Nikt nie wspominal o zalecie takiego rozwiązania, tj miększe zawieszenie i lepsze wybieranie nierownosci. I ciut wyzszy prześwit.
Nie ma.
Już w niejednym temacie na tym forum byli pisane ze nie było problemów z odszkodowaniami/polisami. (Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-08-2024, 08:45 przez ljs_ljs_ljs.)
Jeśli nawet nie ma kłopotów z odszkodowaniem, to jak rozumiem, mają one mniejsza przyczepność.
Generalnie to wydaje mnie się, że jeśli nie szykuję auta pod konkretne zastosowanie albo dla oka, to przyjmuję, że projektant zasatosował, najbardziej optymalny rozmiar do mojego pojazdu, uniwersalnego jako takiego, na różne nawierzchnie, różne sposoby jażdy i różne bagaże. Jedynie sens widzę w dopomopowaniu kolrprzed trasą, choć tutaj też pojawia się zmienna, wraz z temperaturą ale obstawiam że to też projektant jakoś przeanalizował. (Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-08-2024, 08:54 przez Binio.)
Sc1ph2 wciąż w użytku. Młodsze pokolenie wzięło w obroty
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
5 gości