op
Cześć i czołem,
Mam problem z moim 1.6, mianowicie faluje na obrotach.
Wymieniałem rozrząd z kzfr, wymieniłem elektrozawór. Błędów brak, a skubaniec dalej faluje, a jak już ustabilizuje się na chwilę to trzyma na poziomie 800obr.
Clip pokazuje że dla sondy przed katalizatorem wartości zmieniają się od 80 do 800 mV, a "ciśnienie wlotowe" 426 mbar.
Czy ktoś ma dostęp do autodaty czy czegoś podobnego i może mi sprawdzić jakie powinny być wartości dla tych dwóch parametrów? Strzelam że ciśnienie wlotowe jest za wysokie ale nie wiem z jakiego powodu. Chyba, że ktoś ma inny pomysł? Nie chcę wymieniać w ciemno kolejnych części.
Mam problem z moim 1.6, mianowicie faluje na obrotach.
Wymieniałem rozrząd z kzfr, wymieniłem elektrozawór. Błędów brak, a skubaniec dalej faluje, a jak już ustabilizuje się na chwilę to trzyma na poziomie 800obr.
Clip pokazuje że dla sondy przed katalizatorem wartości zmieniają się od 80 do 800 mV, a "ciśnienie wlotowe" 426 mbar.
Czy ktoś ma dostęp do autodaty czy czegoś podobnego i może mi sprawdzić jakie powinny być wartości dla tych dwóch parametrów? Strzelam że ciśnienie wlotowe jest za wysokie ale nie wiem z jakiego powodu. Chyba, że ktoś ma inny pomysł? Nie chcę wymieniać w ciemno kolejnych części.