Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

SCENIC II PH I 1.5 dci brak paliwa, cofające się paliwo


ko-ma
Zarejestrowani

(10-01-2019, 19:03)Lepus napisał(a): Radzę zmienić, zaniechać tych opasek z gwintem co na fotkach. Nacinają węże, zwłaszcza te co użyłeś. Zastosuj opaski bez tych nacięć.

Jest tylko jeden problem : "te nacięcia" współpracują ze ślimakiem opaski i umożliwiają jej skręcenie.
Znacznie lepsze są opaski zaciskane szczypcami, ale nie każdy ma dostęp do tej technologii, poza tym nie wszędzie da się je prosto zastosować.

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
Odpowiedz
Lepus
Zarejestrowani

Ależ ja doskonale wiem jak działają te opaski. Te ślimakowe średnio się nadają do tego typu węża zwłaszcza o tak małych średnicach. Przerabiane wielokrotnie. Z czasem węże twardnieją a ten tym opasek ślimakowych nacina węże. Z czasem powoduje rozszczelnienia. Do gumowych i owszem, zdają egzamin. Oprócz tych na szczypce są i taki na skręcanie, obejmy.

Turbino ty moja, ty jesteś jak zdrowie, ile cię trzeba cenić, ten tylko się dowie kto cię stracił...
Odpowiedz
Tomo3
Zarejestrowani

op Tak teraz wygląda mój układ paliwowy. Ciekawe ile podziała.....
Dziś rano odpalił bez problemu ale było powietrze od zaworku do filtra, jeden ruch pompką i przewód pełny.
Jak będę wracał z pracy to sprawdzę czy jest paliwo w tym miejscu i czy sam pociągnie bez pomocy[Obrazek: 5d12dfad8ab0b5d0c5822266e1897828.jpg][Obrazek: 0f97f36c453020a5cf4dc8b64cc87368.jpg][Obrazek: 6fda3525de17e37471f4a98e3c04b0cb.jpg][Obrazek: aca695419589161d72e19880ae513365.jpg]

Jak dalej będzie problem to zamontuje to

http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=6779199529

Stosowane są podobne w ciągnikach rolniczych

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17-01-2019, 09:28 przez Tomo3.)

Odpowiedz
Tomo3
Zarejestrowani

op dziś był kolejny dzień testów.
Odpala, zaciąga paliwo więc jest ok.
Ciekawe jak długo zostanie taki stan...

Odpowiedz
Tomo3
Zarejestrowani

op Witam,
Scenic odpala, paliwo się nie cofa czyli pełen sukces z tą cześcią.

Teraz mam problem z paliwem, cały czas jest mokra podstawa od ropy przy pierwszym wtrysku.
Przelewy założone nowe, po 25 km suche a podstawa mokra.
Przewody wysokiego ciśnienia też suche.
Jak odpalę i dodam gazu to nie widać żadnego wycieku.

Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

(05-06-2019, 08:28)Tomo3 napisał(a): Witam,
Scenic odpala, paliwo się nie cofa czyli pełen sukces z tą cześcią.

Teraz mam problem z paliwem, cały czas jest mokra podstawa od ropy przy pierwszym wtrysku.
Przelewy założone nowe, po 25 km suche a podstawa mokra.
Przewody wysokiego ciśnienia też suche.
Jak odpalę i dodam gazu to nie widać żadnego wycieku.

Nieszczelność samego wtryskiwacza ?

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
Odpowiedz
Tomo3
Zarejestrowani

op Może, wyciągnę go wieczorem i sprawdzę. Może trzeba skręcić obudowę jeszcze raz

Odpowiedz
Tomo3
Zarejestrowani

op Góra wtrysku sucha a dół mokry[Obrazek: a2e5c2ad2e9dba9c059ce4949ef8cca5.jpg]

Odpowiedz
krzysztofk
Zarejestrowani

Jak pisze ko-ma. może być nieszczelność samego wtrysku. najlepiej jak osuszysz go powietrzem i odaplisz auto. Wtedy dokładnie zobaczysz skąd idzie ropa.
Nie ma syczenia w okolicy tego wtrysku?
Może być że paliwo wyrzuca spod miedzianej podkładki pod wtryskiem. Dobrze gdybyś miał jakąś piankę i spryskał na grubo dookoła wtrysku i sam wtrysk.

Scenic II ph II 2007 1,9dCi 131KM 
Diagnostyka komputerowa, mechanika, blacharstwo, lakiernictwo


Odpowiedz
Tomo3
Zarejestrowani

op Wymieniłem dwa wtryski nr 1 i 2 i jak na razie susza po jazdach testowych[Obrazek: a815493a2be3bb072cb068ecf4ba4610.jpg][Obrazek: 21db54cc19a1058a6dfe6c1ea03a0842.jpg]

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

2 gości