Witam,
podepnę się pod temat bo mniej więcej podobne objawy mam.
Mianowicie 4 bieg w ogóle nie działa, na 1,2,3 biegu czuć smród jeżeli wentylator zadziała. Zdarza się że wentylator nie zadziała w ogóle.
Martwi mnie tylko ten smród... i czytając kilka tematów tutaj kieruje mnie wszystko na tą kostkę podłączeniową przy silniku. Co wy na to?
I czy wedle tego opisu kolegi demontażu dostanę się do tej kości połączeniowej gdzie są te rezystory?
Czy muszę się dostawać jakoś od góry i demontować deskę...
Dziwi mnie że jeżeli zadziała to tylko 1,2,3 bieg, a czwarty nie.
podepnę się pod temat bo mniej więcej podobne objawy mam.
Mianowicie 4 bieg w ogóle nie działa, na 1,2,3 biegu czuć smród jeżeli wentylator zadziała. Zdarza się że wentylator nie zadziała w ogóle.
Martwi mnie tylko ten smród... i czytając kilka tematów tutaj kieruje mnie wszystko na tą kostkę podłączeniową przy silniku. Co wy na to?
I czy wedle tego opisu kolegi demontażu dostanę się do tej kości połączeniowej gdzie są te rezystory?
Czy muszę się dostawać jakoś od góry i demontować deskę...
Dziwi mnie że jeżeli zadziała to tylko 1,2,3 bieg, a czwarty nie.
Życie, to droga prowadząca do śmierci- im ta droga dłuższa, tym lepiej.