Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

SCENIC I PH II Skacząca temperatura silnika


shymuon
Zarejestrowani

op Okej, jak powymieniam to dam znać. Dzięki wszystkim.

Dorzucam jeszcze jeden film, na którym widać jak spada temperatura.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-12-2014, 16:21 przez shymuon.)

Odpowiedz
Mati
Zarejestrowani

Może też czujnik na termostacie oszukiwać wydaje się że nie powinno aż tyle spaść

Wysłane z mojego ALCATEL ONE TOUCH 5020D przy użyciu Tapatalka

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Mati za ten post post:
  • maczugatadeusz@gmail.com
maciej1486
Zarejestrowani

A Ty masz silnik odpalony na filmiku ?

Odpowiedz
shymuon
Zarejestrowani

op Tak, silnik odpalony. Klima, nawiewy i radio wyłączone.
Obroty były ponad 1000. Strasznie mnie to też zastanawia, czyżby jeszcze krokowy do wymiany?

Mati napisał(a):Może też czujnik na termostacie oszukiwać wydaje się że nie powinno aż tyle spaść

To jest czujnik temperatury cieczy, tak?

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-12-2014, 17:45 przez shymuon.)

Odpowiedz
Mati
Zarejestrowani

Tak, ale na termostacie

Wysłane z mojego ALCATEL ONE TOUCH 5020D przy użyciu Tapatalka

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
shymuon
Zarejestrowani

op Chyba się udało. Wymieniłem termostat i czujnik temp.

Już wskazówka nie spada, tylko ładnie trzyma poziom 4,5 - 5 kresek. Biggrin

[Obrazek: IbCE1k9.jpg?1]


Ale dalej obroty szwankują, słyszałem, że często usterką jest uszczelka przepustnicy i niedługo mam zamiar ją również wymienić.

Odpowiedz
Mati
Zarejestrowani

Temp ładnie trzyma, sprawdź szczelność dolotu jeśli chodzi o te obroty

Wysłane z mojego ALCATEL ONE TOUCH 5020D przy użyciu Tapatalka

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
greggie
Zarejestrowani

Witam.
Odnawiam trochę temat.
A jak to wygląda w drugą stronę?Do jakiej kreski jest dopuszczalny stan górnej granicy.Bo ja mam wrażenie że jak trochę daję Scenikowi po garach na autostradzie lub stoję w długich korkach to wskazówka jest troszkę za połowę.
Może nie jakoś drastycznie ale o kreskę więcej niż połowa.
Troszkę mnie to zaniepokoiło bo wcześniej w moich innych autach -zawsze germańskich-wskazówka stała równo na 90,przekroczenie tego zawsze wiązało się z wywaleniem płynu przez chłodnicę ,zbiornik,lub jakiś króciec.

Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

Online
greggie napisał(a):Bo ja mam wrażenie że jak trochę daję Scenikowi po garach na autostradzie lub stoję w długich korkach to wskazówka jest troszkę za połowę.
jest ok
wiatrak się włącza i temp spada

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi pio555 za ten post post:
  • greggie
greggie
Zarejestrowani

dokładnie po jakimś czasie spada do połowy-więc ok -uspokoiłeś mnie Thumbup

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

4 gości