op
Maniek nie wiem czy jest, aż tyle z objętością tego płynu w układzie chyba że z pełnym zbiorniczkiem mówił Miro.
Możesz zrobić to samemu bo mechanik skasuje Cię pewnie sporo. Wymienić to można innym sposobem niż spuścić i zalać a później odpowietrzać wszystko łącznie z pompą hamulcową.
Mianowicie potrzebna duża strzykawka na końcu z wężykiem i wężyk który założysz na odpowietrznik najlepiej przeźroczysty.
Strzykawką z wężykiem wyciągasz praktycznie wszystko ze zbiorniczka wyrównawczego (zostaje Ci jedynie tyle co w pompie i przewodach) i zalewasz nowym płynem na max.
Idziesz do jednego koła odpowietrzasz kilka razy (potrzebna druga osoba do pompowania) wylatuje z układu brudny płyn który widzisz w wężyku -cały czas kontrolujesz aby był max w zbiorniczku jak ubędzie to dolejesz. Odpowietrzasz kilka razy pierwsze koło będzie szło dużej zanim nowy płyn ze zbiorniczka dojdzie do pompy, kolejne powinny iść już szybciej. Później kolejne koła tak samo odpowietrzasz kilka razy, będziesz na pewno widział różnicę jak będzie widać nowy płyn. Takim sposobem nie masz prawa zapowietrzyć układu a sam przegonisz sobie stary płyn zamieniając go nowym.