op
Witajcie.
Kolejny problem z moja terenowka... (mam juz dosyc)
Zauwazylem ,ze pasek jest nadpekniety i zaczal piszczec. Wiem ,ze powinno sie wymienic wszystko co z tym zwiazane czyli pasek ,rolki ,pompe i bog wie co podrodze jeszzcze sie pokaze ...
i moje pytanie brzmi ,czy aby na pewno trzeba wymienic wszystko ?
Od ostatniej wymiany minelo 7 lat ,z tym ze auto przejechalo 55 tys. km .
Niby sporo ,ale koszty tego cuda tez nie male .
Co radzicie panowie ,wymienic tylko pasek ktory kosztuje 60 zl czy caly zestaw ktory kosztuje okolo 400 zl ,jezeli juz caly zestaw to podeslijcie jakies linki ,z takim sprzetem ktory sami byscie wlozyli w swoje "maszyny"
Kolejny problem z moja terenowka... (mam juz dosyc)
Zauwazylem ,ze pasek jest nadpekniety i zaczal piszczec. Wiem ,ze powinno sie wymienic wszystko co z tym zwiazane czyli pasek ,rolki ,pompe i bog wie co podrodze jeszzcze sie pokaze ...
i moje pytanie brzmi ,czy aby na pewno trzeba wymienic wszystko ?
Od ostatniej wymiany minelo 7 lat ,z tym ze auto przejechalo 55 tys. km .
Niby sporo ,ale koszty tego cuda tez nie male .
Co radzicie panowie ,wymienic tylko pasek ktory kosztuje 60 zl czy caly zestaw ktory kosztuje okolo 400 zl ,jezeli juz caly zestaw to podeslijcie jakies linki ,z takim sprzetem ktory sami byscie wlozyli w swoje "maszyny"
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-01-2015, 15:22 przez miro.)