SCENIC I PH II Odpalanie + obroty do 2tys 1.9 Dti - Problem
auto masz krótko więc przed Tobą sporo pracy....
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
w dieslu sa najważniejsze 3 rzeczy
-akumulator -paliwo -świece żarowe
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
op
Dobra ... Świece są ok. Mąż tak powiedział.
Ale dziś jak ruszałam znów zrobiło się tak że obroty były na 1.5-2tys. tak jakby auto samo gazu dawało. I wiesz co... Pedał gazu byl bardzo sztywny. Od spodu podniosłam go do góry i obroty spadły. Sprawdziłam to kilka razy i za każdym razem obroty spadały. Zgasiłam i odpaliłam auto. Kilka razy przygazowalam i problem znikł. Druga rzecz.. na dworzu +4st. Auto męczyło się z odpaleniem. Jak zaskoczyło to poszła chmurka dymu z wydechu. Normalnie podczas jazdy nie dymi. Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
fiesta-->alfa 156 -->Xsara-->nubirka-->scenic <3
Strony www, Paznokcie i Podróżowanie autem - coś co uwielbiam
Ja bym zaczął od sprawdzenia linki czy nie chodzi ciężko w pancerzu. Czy po odpięciu linki przepustnica powraca do położenia zerowego. Czy pedał gazu się nie blokuje.
A propos ciężkiego odpalania czy pojawia się napięcie na świecach po przekręceniu kluczyka na zapłon? I jakie jest to napięcie na świecach
op
Właśnie jutro się umowie gdzieś na sprawdzenie tej linki.
Co do sprawdzenia miernikiem - jutro mąż to zrobi bo dziś sprawdzał kabelkiem Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
fiesta-->alfa 156 -->Xsara-->nubirka-->scenic <3
Strony www, Paznokcie i Podróżowanie autem - coś co uwielbiam
Apropo odpalania w dodatniej temperaturze- masz założony zaworek zwrotny przed pompą? U mnie jest podobnie, ale jak po dluższym postoju, czy rano podpompuję gruchą, to rozrusznikiem mniej trzeba mielić. Wiesz może w jakie masz ciśnienie na wtryskach?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-02-2018, 19:42 przez zeus.)
Myślę, że po kompresji silnika, drugi najważniejszy parametr. Jak masz kompresję dobrą pompę i wtryski to odpalisz w końcu, choćbyś miała zjarane świece. Wiadomo, akumulator gra tu też bardzo ważną rolę. Jeśli masz wrażenie, że rozrusznik zwalnia gdy dłużej kręcisz to warto mu się przyjrzeć bliżej. Szpejki o których tu mówimy zobaczysz w lewym dolnym rogu pod machą, żółte kółeczko to miejsce gdzie u mnie jest ów zaworek zwrotny, a czerwone pole to miejsce gdzie znajdziesz gruchę. U Ciebie powinno być podobnie. Wpływ na odpalanie ma też ustawienie kąta wtrysku. Robiłaś rozrząd?
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości