Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

SCENIC I PH II Odpalanie + obroty do 2tys 1.9 Dti - Problem


Mamucik
Kobiety

op Super. Bardzo Ci dziękuję. Jutro to sprawdzimy i zdam relacje z oględzin.

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

fiesta-->alfa 156 -->Xsara-->nubirka-->scenic <3
Strony www, Paznokcie i Podróżowanie autem - coś co uwielbiam Biggrin
Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

auto masz krótko więc przed Tobą sporo pracy....

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi pio555 za ten post post:
  • Mamucik
Mamucik
Kobiety

op Tak jest. Zanim poznam i zaufam pewnie trochę minie...


Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

fiesta-->alfa 156 -->Xsara-->nubirka-->scenic <3
Strony www, Paznokcie i Podróżowanie autem - coś co uwielbiam Biggrin
Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

w dieslu sa najważniejsze 3 rzeczy
-akumulator
-paliwo
-świece żarowe

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi pio555 za ten post post:
  • Mamucik
Mamucik
Kobiety

op Dobra ... Świece są ok. Mąż tak powiedział.
Ale dziś jak ruszałam znów zrobiło się tak że obroty były na 1.5-2tys. tak jakby auto samo gazu dawało. I wiesz co... Pedał gazu byl bardzo sztywny. Od spodu podniosłam go do góry i obroty spadły. Sprawdziłam to kilka razy i za każdym razem obroty spadały.
Zgasiłam i odpaliłam auto. Kilka razy przygazowalam i problem znikł.

Druga rzecz.. na dworzu +4st. Auto męczyło się z odpaleniem. Jak zaskoczyło to poszła chmurka dymu z wydechu. Normalnie podczas jazdy nie dymi.

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

fiesta-->alfa 156 -->Xsara-->nubirka-->scenic <3
Strony www, Paznokcie i Podróżowanie autem - coś co uwielbiam Biggrin
Odpowiedz
polaq
Zarejestrowani

Ja bym zaczął od sprawdzenia linki czy nie chodzi ciężko w pancerzu. Czy po odpięciu linki przepustnica powraca do położenia zerowego. Czy pedał gazu się nie blokuje.

A propos ciężkiego odpalania czy pojawia się napięcie na świecach po przekręceniu kluczyka na zapłon? I jakie jest to napięcie na świecach

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi polaq za ten post post:
  • Mamucik
Mamucik
Kobiety

op Właśnie jutro się umowie gdzieś na sprawdzenie tej linki.
Co do sprawdzenia miernikiem - jutro mąż to zrobi bo dziś sprawdzał kabelkiem Biggrin

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

fiesta-->alfa 156 -->Xsara-->nubirka-->scenic <3
Strony www, Paznokcie i Podróżowanie autem - coś co uwielbiam Biggrin
Odpowiedz
zeus
Zarejestrowani

Apropo odpalania w dodatniej temperaturze- masz założony zaworek zwrotny przed pompą? U mnie jest podobnie, ale jak po dluższym postoju, czy rano podpompuję gruchą,  to rozrusznikiem mniej trzeba mielić. Wiesz może  w jakie masz ciśnienie na wtryskach?

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-02-2018, 19:42 przez zeus.)

Odpowiedz
Mamucik
Kobiety

op Nie nie wiem Sad a to jakis istotny parametr?
Ten zaworek... Gdzie go znajde

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

fiesta-->alfa 156 -->Xsara-->nubirka-->scenic <3
Strony www, Paznokcie i Podróżowanie autem - coś co uwielbiam Biggrin
Odpowiedz
zeus
Zarejestrowani

Myślę, że po kompresji silnika, drugi najważniejszy parametr. Jak masz kompresję dobrą pompę i wtryski to odpalisz w końcu, choćbyś miała zjarane świece. Wiadomo, akumulator gra tu też bardzo ważną rolę. Jeśli masz wrażenie, że rozrusznik zwalnia gdy dłużej kręcisz to warto mu się przyjrzeć bliżej. Szpejki o których tu mówimy zobaczysz w lewym dolnym rogu pod machą, żółte kółeczko to miejsce gdzie u mnie jest ów zaworek zwrotny, a czerwone pole to miejsce gdzie znajdziesz gruchę. U Ciebie powinno być podobnie. Wpływ na odpalanie ma też ustawienie kąta wtrysku. Robiłaś rozrząd?

Załączone pliki

Miniatury
   

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

3 gości