SCENIC I PH I Brak płynu chłodniczego
wydaje mi się że tam był taki sam termostat.
Nie jest jednak problemem w tym watku czy ma 1 czy 2 czujniki temperatury - i musi wymienić kompletny termostat a one z tego co pamiętam mają na wyposażeniu czujniki temp. Tak więc niech wymienia i po sprawie
op
Termostat wymieniony stery przedstawiam na zdjęciach+rozklapione węże. Podpowiedzcie mi teraz jak odpowietrzyć układ (posiadam śrubę na termostacie) po 10 min pracy silnika wskazówka płyny chłodniczego ledwo się podniosła a już jest ciepłe powietrze w kabinie.
Stara obudowa termostatu (Ten post był ostatnio modyfikowany: 15-11-2014, 10:25 przez Czarek.)
widzę termostat miałeś taki jak ja mam, odkręcasz śrubę na termostacie i czekasz aż złapie temp spokojnie teraz przy tych temperaturach tak może być, ja jak wymieniałem płyn również odpowietrzałem i miałem odkręcony korek w zbiorniczku wyrównawczym i na termostacie po jakimś czasie widać było jak powietrze uciekło i pociągnęło płyn ze zbiorniczka więc dolewałem i czekałem aż z termostatu zaczął lecieć płyn. Zakręciłem na termostacie odpowietrznik dolałem brakujący płyn i w drogę. Później kilka po jakimś czasie (drodze) sprawdziłem poziom płynu i już ok.
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM /// Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Nieszczelnośc gdzieś na wezach np dolny od chłodnicy jak wraca do silnika to właśnie w okolicy filtra oleju jest najniżej
Tapatalk
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM /// Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <-- |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości