Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

SCENIC I PH I Brak płynu chłodniczego


Mati
Zarejestrowani

A kolega ma problem z dieslem,

Tapatalk :-D

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
pawelli
Zarejestrowani

wydaje mi się że tam był taki sam termostat.

Nie jest jednak problemem w tym watku czy ma 1 czy 2 czujniki temperatury - i musi wymienić kompletny termostat a one z tego co pamiętam mają na wyposażeniu czujniki temp.
Tak więc niech wymienia i po sprawie Biggrin

Odpowiedz
Czarek
Zarejestrowani

op Termostat wymieniony stery przedstawiam na zdjęciach+rozklapione węże. Podpowiedzcie mi teraz jak odpowietrzyć układ (posiadam śrubę na termostacie) po 10 min pracy silnika wskazówka płyny chłodniczego ledwo się podniosła a już jest ciepłe powietrze w kabinie.

Stara obudowa termostatu

Załączone pliki

Miniatury
               

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15-11-2014, 10:25 przez Czarek.)

Odpowiedz
miro
Moderatorzy

Tą śrubą na termostacie Biggrin

"Ludzie,którzy twierdzą,że czegoś nie da się zrobić, nie powinni przeszkadzać ludziom którzy właśnie to robią."

                                                               
  Cheers Zapraszamy na VI Ogólnopolski Zlot Scenic-Forum.pl -Sielpia Wielka 14-16 czerwiec 2019 roku
Odpowiedz
Mati
Zarejestrowani

widzę termostat miałeś taki jak ja mam, odkręcasz śrubę na termostacie i czekasz aż złapie temp spokojnie teraz przy tych temperaturach tak może być, ja jak wymieniałem płyn również odpowietrzałem i miałem odkręcony korek w zbiorniczku wyrównawczym i na termostacie po jakimś czasie widać było jak powietrze uciekło i pociągnęło płyn ze zbiorniczka więc dolewałem i czekałem aż z termostatu zaczął lecieć płyn. Zakręciłem na termostacie odpowietrznik dolałem brakujący płyn i w drogę. Później kilka po jakimś czasie (drodze) sprawdziłem poziom płynu i już ok.

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Mati za ten post post:
  • Czarek
Czarek
Zarejestrowani

op Termostat wymieniony płyn uzupełniony lecz jeszcze gdzieś się wydostaje chyba płyn chłodniczy bo mokro pod autem. Jedynym mokrym elementem jest miejsce pod filtrem oleju.

Odpowiedz
Mati
Zarejestrowani

Nieszczelnośc gdzieś na wezach np dolny od chłodnicy jak wraca do silnika to właśnie w okolicy filtra oleju jest najniżej

Smoke Tapatalk Thumbup

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
Mati
Zarejestrowani

i jak udało się to wszystko samemu zrobić?

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
Czarek
Zarejestrowani

op Wszystko udało się zrobić samemu , dziś wymieniony nawet płyn chłodniczy na nowy i wszystko jest ok. Jeszcze tylko pytanie jak stwierdzić ze układ może być zapowietrzony?

Odpowiedz
Mati
Zarejestrowani

jeśli będzie wszystko ok, nie da się tego stwierdzić

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

3 gości