SC III ph 2 1.6 dci
wojteks, masz rację, ale z wymienionych "typowych" wymagająca wizyty w serwisie zajmującym się klimą. Odpływy można wyczyścić samemu, podszybie wymienić także. Koszt stosunkowo nieduży, pod warunkiem, że podszybie nie będzie nowe z ASO. Sprawdzenie stanu może być chyba podstawą do negocjacji ceny, bo ileś niezbyt kosztownych napraw pociąga już dodatkowe koszty. I to o to raczej mi chodziło, niż o ocenę kondycji auta po stanie skraplacza, bo w jego temacie masz całkowitą rację.
Jakby co to scenic w grand miał silnik 2.0,
wolnossak od nissana.
@ AbiSz masz juz przegląd całości . Daj znac co wybraliscie ;] ( Ja nie bede zrzędzić :P)
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30-10-2024, 13:10 przez ljs_ljs_ljs.) (30-10-2024, 19:54)Jurek napisał(a): że ten drugi ma wymienione sprzęgło i dwumasę a na liczniku 158 tysięcybo zapewne te 158kkm miał dbrych kilka lat temu ja ma 290kkm i sprzegło w oryginale a jazda 90% miasto
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
op
Kupiony szary
Wydaje mi się pod względem technicznym, że nie ma się narazie do czego doczepić. Wyczytałam już, że z oleji najbardziej polecacie Ravenol HDS 5w30, coś się zmieniło? Filtr oleju oryginał? Filtr powietrza też? Po podłączeniu obd2 wyrzuciło 3 błędy- 2x problem ze świecą żarową i 1x zablokowana przepustnica. Coś z tym robić czy narazie obserwować? Jak z rozrządem? Wymieniać czy obserwować, aż da objawy i zacznie stukac? Nalot prawie 140tys. Czytałam na forum, że z karty w aso można odczytać przebieg. Przedzwoniłam do aso i gościu stwierdził, że nie ma takiej możliwości, jedynie po vinie. Czy to prawda ? W sumie pytania do innego tematu, podpowiecie gdzie? ;) |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości