Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

SC III ph 2 1.6 dci


pio555
Junior Administratorzy

I dotyczy wiekszosci aut ktore juz maja swoje lata

Wysłane z mojego SM-A546B przy użyciu Tapatalka

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
darg
Zarejestrowani

wojteks, masz rację, ale z wymienionych "typowych" wymagająca wizyty w serwisie zajmującym się klimą. Odpływy można wyczyścić samemu, podszybie wymienić także. Koszt stosunkowo nieduży, pod warunkiem, że podszybie nie będzie nowe z ASO. Sprawdzenie stanu może być chyba podstawą do negocjacji ceny, bo ileś niezbyt kosztownych napraw pociąga już dodatkowe koszty. I to o to raczej mi chodziło, niż o ocenę kondycji auta po stanie skraplacza, bo w jego temacie masz całkowitą rację.

AbiSz
Kobiety

op Super, dzięki chłopakiBiggrin

ljs_ljs_ljs
Zarejestrowani

Jakby co to scenic w grand miał silnik 2.0,
wolnossak od nissana.

pio555
Junior Administratorzy

ze skrzynią CVT której serwis jest bardzo drogi

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
ljs_ljs_ljs
Zarejestrowani

@ AbiSz masz juz przegląd całości . Daj znac co wybraliscie ;] ( Ja nie bede zrzędzić :P)

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30-10-2024, 13:10 przez ljs_ljs_ljs.)

Jurek
Zarejestrowani

Dla mnie trochę zastanawiające, że ten drugi ma wymienione sprzęgło i dwumasę a na liczniku 158 tysięcy .

pio555
Junior Administratorzy

(30-10-2024, 19:54)Jurek napisał(a): że ten drugi ma wymienione sprzęgło i dwumasę a na liczniku 158 tysięcy
bo zapewne te 158kkm miał dbrych kilka lat temu
ja ma 290kkm i sprzegło w oryginale a jazda 90% miasto

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Jurek
Zarejestrowani

Też tak myślę ,albo ktoś jeździł z nogą na sprzęgle i nie przekraczał 1000 obrotów .

AbiSz
Kobiety

op Kupiony szary Thumbup
Wydaje mi się pod względem technicznym, że nie ma się narazie do czego doczepić.
Wyczytałam już, że z oleji najbardziej polecacie Ravenol HDS 5w30, coś się zmieniło?
Filtr oleju oryginał?
Filtr powietrza też?
Po podłączeniu obd2 wyrzuciło 3 błędy- 2x problem ze świecą żarową i 1x zablokowana przepustnica. Coś z tym robić czy narazie obserwować?
Jak z rozrządem? Wymieniać czy obserwować, aż da objawy i zacznie stukac? Nalot prawie 140tys.
Czytałam na forum, że z karty w aso można odczytać przebieg. Przedzwoniłam do aso i gościu stwierdził, że nie ma takiej możliwości, jedynie po vinie. Czy to prawda ? Biggrin

W sumie pytania do innego tematu, podpowiecie gdzie? ;)





Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości