Problem z przyspieszaniem i tempomatem.
(19-01-2022, 22:58)Mati napisał(a): Nie wiem cxy ktoś używał, liqui moly zalewałem kiedyś ale nie widziałem skutków. Podejrzewałem wodę w paliwie i zalałem takie coś po zastosowaniu tego specyfiku efekty widoczne niemal od razu. (od ok 70km)To tez mozna kupic normalnie w sklepie? Jesli tak jaka cena? Bo jeden z YT to poleca i sam sprzedaje;) Wysłane z mojego SM-G986B przy użyciu Tapatalka
Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS
Ja używałem Liqi w ciężarówce , cztery butelki w przeźroczystą bańkę w nią zasilanie w drugą powrót, nowy filtr zalany też Liqi ,jak byście zobaczyli co leciało powrotem to głowa mała. Po wypaleniu tego z dodawaniem gazu ,(cały zabieg na ciepłym silniku )silnik ożył zero dymienia ,żadnego falowania na wolnych obrotach. Od tamtej pory przejechane ze 200 tys , profilaktycznie cały czas leję https://allegro.pl/oferta/kleen-flo-dies...ogle&utm_m .Scenic i Modus tez go dostają.
op
Odczyt z CLIP_a :
Stan DF209 OBWÓD CZUJNIKA POZYCJI ZAWORU EGR 1.DEF OBECNY KONTEKST POJAWIENIA SIĘ BŁĘDU Indeks Oznaczenie Wartość ET651_FF ODCIĘCIE ZAWORU EGR STAN 16 PR371_FF LICZNIK DEFEKTÓW 70.000000 PR025_FF PRZEBIEG 5.000000 km PR055_FF PRĘDKOŚĆ OBR. SILNIKA 0.000000 obr/min PR136_FF POZYCJA EGR 0.000000 % PR129_FF OSTATNI OFFSET ZAWORU EGR 0.000000 % PR071_FF NAPIĘCIE ZASILANIA KALKULATORA 12.078220 V PR077_FF NAP. CZUJNIKA POZYCJI ZAWORU EGR 725.200000 mV Oprócz tego informacja przy odczycie błędu: zwarcie +12 do masy. Możecie zasugerować od czego zacząć, jeżeli zwarcie jest na samym EGR to w zasadzie po odpięciu wtyczki powinno zwarcie zniknąć tylko czy samochód będzie w miarę normalnie chodził? Dodam jeszcze, że na nie których kalkulatorach napięcie zasilania pokazywało powyżej 14V. (20-01-2022, 04:56)maciej1486 napisał(a):W hurtowniach ani sklepach nie widziałem, zaopatrzane są w to zakłady mechaniczne, na stronie producenta jest rozpiska kto współpracuje. Myślę że w tych zakładach można byłoby to kupić.(19-01-2022, 22:58)Mati napisał(a): Nie wiem cxy ktoś używał, liqui moly zalewałem kiedyś ale nie widziałem skutków. Podejrzewałem wodę w paliwie i zalałem takie coś po zastosowaniu tego specyfiku efekty widoczne niemal od razu. (od ok 70km)To tez mozna kupic normalnie w sklepie? Jesli tak jaka cena? Bo jeden z YT to poleca i sam sprzedaje;) Wysłane z kolorowego kalkulatora (20-01-2022, 11:22)shakar napisał(a): ? Dodam jeszcze, że na nie których kalkulatorach napięcie zasilania pokazywało powyżej 14V. Przy obrotach silnika 0? Znaczy przy wyłączonym? Wysłane z kolorowego kalkulatora (Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-01-2022, 11:30 przez Mati.)
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM /// Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
op
(20-01-2022, 11:24)Mati napisał(a): shakar napisał(a):Jeszcze nie do końca ogarniam CLIP_a i nie wiem czemu na karcie diagnostyki nie mam zapisu podczas pracy silnika Jak pytasz o napięcie to ponad 14V na pracującym silniku (Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-01-2022, 11:50 przez shakar.)
Wszystko ok, tylko to co napisałeś wyżej, obroty silnika 0, a na dole napisałeś nie wiesz czemu inne pokazały większą wartość ładowania. Normalne że przy wyłączonym silniku będzie ok 12
Wysłane z kolorowego kalkulatora
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM /// Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
op
(20-01-2022, 16:12)Mati napisał(a): Wszystko ok, tylko to co napisałeś wyżej, obroty silnika 0, a na dole napisałeś nie wiesz czemu inne pokazały większą wartość ładowania. Normalne że przy wyłączonym silniku będzie ok 12 Hm... no trochę inaczej to napisałem ale szczegół, bardziej mnie interesuje kwestia wtyczki EGR, jeżeli ją zdejmę to jak zareaguje komputer na brak EGR w systemie?
Jak odepniesz wtyczkę na pewno będzie błąd a silnik będzie chodził w trybie awaryjnym. Teraz też tak chodzi .Zacznij od sprawdzenia wtyczki i wiązki do EGR ,napięcie kalkulatora jest ok. To zwarcie do masy jeśli zginie po odpięciu będzie oznaczać zwarcie w EGR jeśli nie zginie to prawdopodobnie w wiązce .Najłatwiej podłączyć 100% dobry tylko wtyczkę i sprawdzić błędy.
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
3 gości