Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Problem z przyspieszaniem i tempomatem.


Gieno555
Zarejestrowani

Ja używam Dipetane od czasu do czasu. Czyści cały układ paliwowy
Jak tu dodać zdjęcie? Wie ktoś

Odpowiedz
maciej1486
Zarejestrowani

(19-01-2022, 22:58)Mati napisał(a): Nie wiem cxy ktoś używał, liqui moly zalewałem kiedyś ale nie widziałem skutków. Podejrzewałem wodę w paliwie i zalałem takie coś po zastosowaniu tego specyfiku efekty widoczne niemal od razu. (od ok 70km)[Obrazek: c75a4dd7a4528aa1fb6f919d105f5caf.jpg]

Wysłane z kolorowego kalkulatora Biggrin
To tez mozna kupic normalnie w sklepie? Jesli tak jaka cena? Bo jeden z YT to poleca i sam sprzedaje;)

Wysłane z mojego SM-G986B przy użyciu Tapatalka

Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS


Odpowiedz
Jurek
Zarejestrowani

Ja używałem Liqi w ciężarówce , cztery butelki w przeźroczystą bańkę w nią zasilanie w drugą powrót, nowy filtr zalany też Liqi ,jak byście zobaczyli co leciało powrotem to głowa mała. Po wypaleniu tego z dodawaniem gazu ,(cały zabieg na ciepłym silniku )silnik ożył zero dymienia ,żadnego falowania na wolnych obrotach. Od tamtej pory przejechane ze 200 tys , profilaktycznie cały czas leję https://allegro.pl/oferta/kleen-flo-dies...ogle&utm_m .Scenic i Modus tez go dostają.

Odpowiedz
shakar
Zarejestrowani

op Odczyt z CLIP_a :
Stan
DF209
OBWÓD CZUJNIKA POZYCJI ZAWORU EGR
1.DEF
OBECNY

KONTEKST POJAWIENIA SIĘ BŁĘDU

Indeks
Oznaczenie
Wartość
ET651_FF
ODCIĘCIE ZAWORU EGR
STAN 16
PR371_FF
LICZNIK DEFEKTÓW
70.000000
PR025_FF
PRZEBIEG
5.000000 km
PR055_FF
PRĘDKOŚĆ OBR. SILNIKA
0.000000 obr/min
PR136_FF
POZYCJA EGR
0.000000 %
PR129_FF
OSTATNI OFFSET ZAWORU EGR
0.000000 %
PR071_FF
NAPIĘCIE ZASILANIA KALKULATORA
12.078220 V
PR077_FF
NAP. CZUJNIKA POZYCJI ZAWORU EGR
725.200000 mV

Oprócz tego informacja przy odczycie błędu: zwarcie +12 do masy.
Możecie zasugerować od czego zacząć, jeżeli zwarcie jest na samym EGR to w zasadzie po odpięciu wtyczki powinno zwarcie zniknąć tylko czy samochód będzie w miarę normalnie chodził? Dodam jeszcze, że na nie których kalkulatorach napięcie zasilania pokazywało powyżej 14V.

Odpowiedz
Mati
Zarejestrowani

(20-01-2022, 04:56)maciej1486 napisał(a):
(19-01-2022, 22:58)Mati napisał(a): Nie wiem cxy ktoś używał, liqui moly zalewałem kiedyś ale nie widziałem skutków. Podejrzewałem wodę w paliwie i zalałem takie coś po zastosowaniu tego specyfiku efekty widoczne niemal od razu. (od ok 70km)[Obrazek: c75a4dd7a4528aa1fb6f919d105f5caf.jpg]

Wysłane z kolorowego kalkulatora Biggrin
To tez mozna kupic normalnie w sklepie? Jesli tak jaka cena? Bo jeden z YT to poleca i sam sprzedaje;)

Wysłane z mojego SM-G986B przy użyciu Tapatalka
W hurtowniach ani sklepach nie widziałem, zaopatrzane są w to zakłady mechaniczne, na stronie producenta jest rozpiska kto współpracuje. Myślę że w tych zakładach można byłoby to kupić.

Wysłane z kolorowego kalkulatora Biggrin

(20-01-2022, 11:22)shakar napisał(a): ? Dodam jeszcze, że na nie których kalkulatorach napięcie zasilania pokazywało powyżej 14V.

Przy obrotach silnika 0? Znaczy przy wyłączonym?

Wysłane z kolorowego kalkulatora Biggrin

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-01-2022, 11:30 przez Mati.)

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
shakar
Zarejestrowani

op
(20-01-2022, 11:24)Mati napisał(a): shakar napisał(a):
? Dodam jeszcze, że na nie których kalkulatorach napięcie zasilania pokazywało powyżej 14V.

Przy obrotach silnika 0? Znaczy przy wyłączonym?
Jeszcze nie do końca ogarniam CLIP_a i nie wiem czemu na karcie diagnostyki nie mam zapisu podczas pracy silnika Sad Jak pytasz o napięcie to ponad 14V na pracującym silniku Biggrin

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-01-2022, 11:50 przez shakar.)

Odpowiedz
Mati
Zarejestrowani

Wszystko ok, tylko to co napisałeś wyżej, obroty silnika 0, a na dole napisałeś nie wiesz czemu inne pokazały większą wartość ładowania. Normalne że przy wyłączonym silniku będzie ok 12

Wysłane z kolorowego kalkulatora Biggrin

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
shakar
Zarejestrowani

op
(20-01-2022, 16:12)Mati napisał(a): Wszystko ok, tylko to co napisałeś wyżej, obroty silnika 0, a na dole napisałeś nie wiesz czemu inne pokazały większą wartość ładowania. Normalne że przy wyłączonym silniku będzie ok 12

Wysłane z kolorowego kalkulatora Biggrin

Hm... no trochę inaczej to napisałem ale szczegół, bardziej mnie interesuje kwestia wtyczki EGR, jeżeli ją zdejmę to jak zareaguje komputer na brak EGR w systemie?

Odpowiedz
Mati
Zarejestrowani

Musisz poszukać były tematy odnośnie EGR

Wysłane z kolorowego kalkulatora Biggrin

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
Jurek
Zarejestrowani

Jak odepniesz wtyczkę na pewno będzie błąd a silnik będzie chodził w trybie awaryjnym. Teraz też tak chodzi .Zacznij od sprawdzenia wtyczki i wiązki do EGR ,napięcie kalkulatora jest ok. To zwarcie do masy jeśli zginie po odpięciu będzie oznaczać zwarcie w EGR jeśli nie zginie to prawdopodobnie w wiązce .Najłatwiej podłączyć 100% dobry tylko wtyczkę i sprawdzić błędy.

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

3 gości