Bo ciągle szukam przyczyny ciężkiego odpalania. na kompie temp. dochodzi mi do 100, a na liczniku pokazuje około 90. Jak ma 90-91 stopni na kompie to strasznie długo kręci, a na rampie ciśnienie rośnie aż do 400 Bar, a jak już pracuje to oscyluje na 270-285, na zimnym silniku startuje na 260 i trzyma w granicach 260-270
Problem z odpalaniem Scenic 1.9 dCi.
Czy udało się komuś rozwiązać problem odpalania na gorącym silniku? Mam objawy identyczne jak na filmie autora tematu.
Wymieniono komplet wtrysków, zawór na pompie cr, listwa wtryskowa z czujnikiem ciśnienia, podmieniana przepływka, czujnik wału, żadnych błędów w ecu, parametry na żywo podczas odpalania wydają się być prawidłowe, ciśnienie paliwa szybko rośnie do ok 400, po odpaleniu ok 280, nie ma dużej wariacji ciśnienia w szynie. Synchro rozrządu ok, na zimno i tak do 80 stopni odpala dobrze, nie dymi ale nie ma swojej mocy (brak mocy na wysokich obrotach) (09-02-2019, 15:30)Zygmuntt napisał(a): Czy udało się komuś rozwiązać problem odpalania na gorącym silniku? Mam objawy identyczne jak na filmie autora tematu. A jak z kompresją na cylindrach?
I jak udało się dociec co było przyczyną braku mocy na wysokich obrotach? Tutaj http://www.wtryskiwacz.com/aktualnosci/o...czy-diesla masz kilka info na temat wtrysków.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-02-2019, 09:43 przez Kijanka.) |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
4 gości