Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Problem f4r


nowy1982
Zarejestrowani

op Witam . Mam problem z silnikem 2.0 16v 2001 139km. Na wolnych obrotach slychac strzaly w tlumiku i nierowno chodzi czasomi przygasa lub gasnie. Jakby wypadanie zaplonu. Czy moga sie zawory wypalic czy tez pierscienie sie koncza?? Dodam ze przepustnica ok. Nieszczelnosci brak. Swiece i cewki wymienione. Moze jakies czujniki powinienem sprawdzic?? Czujnik polozenia walu??? Juz od poczatku zakupu tak chodzi. Mam nadzieje ze to nie glowica Prosze o pomoc.

Odpowiedz
funkoval
Specjalisci

Skoro zadajesz pytanie na forum, to nie spamuj skrzynek PW.

Odpowiedz
Wojtgda
Zarejestrowani

masz gaz??
a i sprawdz płyn na obecność CO2.
przyczyn moze byc wiele...
nawet sama spoda moze powodowac takie objawy, albo źle ustawiony rozrząd.... przyczyn jest pełno...

Odpowiedz
nowy1982
Zarejestrowani

op
(15-04-2016, 06:33)Wojtgda napisał(a): masz gaz??
a i sprawdz płyn na obecność CO2.
przyczyn moze byc mk wiele...
nawet sama spoda moze powodowac takie objawy, albo źle ustawiony rozrząd.... przyczyn jest pełno...

Witam . Jak to sprawdzic na co2 . Sonda zostala wymieniona. Rozrzad juz 2 razy byl wymieniony. Jest tak samo. Czy na kompi wykaze jakies bledy??co najlepiej sprawdzi

Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

Online
W 90% trzeba zacząć od układu zapłonowego.

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
Odpowiedz
nowy1982
Zarejestrowani

op Cisnienie o na tlokach o strony rozrzadu 11,5 12  8,5 12. Skoro ubywa mi olej to pierscienie czy zawory????

Odpowiedz
siwusek216
Zarejestrowani

(16-04-2016, 09:57)nowy1982 napisał(a): Cisnienie o na tlokach o strony rozrzadu 11,5 12  8,5 12. Skoro ubywa mi olej to pierscienie czy zawory????
3 cylinder wyraźnie odstaje. Wlej nakrętki oleju do cylindra i zmierz jeszcze raz jeśli wzrośnie to pierścienie jeśli nie przyczyny leżą w głowicy.

Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka

Odpowiedz
nowy1982
Zarejestrowani

op Ale olej mi ubywa i musze uzupelniac???czy piersienie tez moga powodowac te prykanie na wolnych czy wylacznie zawory???

Odpowiedz
nowy1982
Zarejestrowani

op Witam . Po odpaleniu na cieplym odrazu gasnie: pozniej trzeba dlugo krecic'

Odpowiedz
scrabi
Zarejestrowani

To któryś z czojnikow nawala

 Zawsze do przodu, nigdy do tyłu. Biggrin 
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

3 gości