Kapitan Powolny
1,074
1
143
14
SC III ph I
2009
1.6 16V 110KM, 2014-2016
Poznań
op
Czyli potwierdziłeś to co ustaliłem grzebiąc po internetach
Jakie były u Ciebie objawy świrowania i jak go sprawdziłeś?
Coś jest nie tak. Jeżdżę Scenicem od ponad roku i nic nie odpadło, nic się nie zepsuło. Kim Ci Francuzi myślą, że są? Niemcami?
•
filozof
5,213
19
1625
1,926
SC I ph II
2001
2.0 i 16V 140KM, 1999-2003
Lublin
filozof
Zarejestrowani
— 25-02-2018, 18:36
U mnie się pompa w ogóle nie włączała, nie było jej słychać. Problemy pojawiały się przy temperaturach poniżej 6°C, czyli od około października do maja. Musiałem włączać i wyłączać zapłon, aż za którymś razem zaskakiwała. Czasem trwało to i 10 minut. Myślałem, że to sama pompa, ale po podmianie przekaźnika na pewny, ruszyła od razu.
Piszę poprawnie po polsku; chyba, że nie zauważę autokorekty.
Nie odpowiadam na PW z pytaniami technicznymi. Jest do tego odpowiedni dział.
•
Kapitan Powolny
1,074
1
143
14
SC III ph I
2009
1.6 16V 110KM, 2014-2016
Poznań
op
U mnie najpierw było tak że zaczął odpalac coraz ciężej. Szczególnie jak silnik był przestygnięty. Jak auto stało na słońcu to no problem (wydaje mi się, że reduktor był na tyle wygrzany że startował z gazu choc tylko przypuszczam).
Zalałem więc jak juz pisałem STP i nastąpiła poprawa aż do wczoraj. Choć w sumie nie wiem czy to nie chwilowy foch bo jak dziś dolałem paliwa i pojeździłem trochę na samej benie to mimo że postał kilka godzina mrozie to odpala ładnie, a rano trzeba było go chechłać do urwania kluczyka niemalże.
Nie wiem czy mała ilość beny w zbiorniku może powodować że jest zleżała i dotankowanie podniosło ilośc par prężnych i problem ustał?
Przy porannej próbie zaskoczył za czwartym razem długiego chechłania- podjechałem do sklepu i to samo- zakoczył po drugim długim kręceniu. Potem dolałem wachy i jest lepiej.
Co bys Filozof obstawiał?
Coś jest nie tak. Jeżdżę Scenicem od ponad roku i nic nie odpadło, nic się nie zepsuło. Kim Ci Francuzi myślą, że są? Niemcami?
•
scrabi
32,546
103
12148
10,470
SC III ph II
2012
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Lublin
scrabi
Zarejestrowani
— 25-02-2018, 20:15
pierwsze co to podmień przekaźnik koszt niewielk a może pomóc. a druga sprawa to fkt coś masz z ukłądem zasilania paliwa może mpompa paliwa ma juz dosyć?i nie pompuje wystarczającej ilości paliwa?
Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
•
Kapitan Powolny
1,074
1
143
14
SC III ph I
2009
1.6 16V 110KM, 2014-2016
Poznań
op
(25-02-2018, 20:15)scrabi83 napisał(a): pierwsze co to podmień przekaźnik koszt niewielk a może pomóc. a druga sprawa to fkt coś masz z ukłądem zasilania paliwa może mpompa paliwa ma juz dosyć?i nie pompuje wystarczającej ilości paliwa?
Scrabi tylko skąd dorwać takie cudo? Kompletnie nie wiem jak szukać
Coś jest nie tak. Jeżdżę Scenicem od ponad roku i nic nie odpadło, nic się nie zepsuło. Kim Ci Francuzi myślą, że są? Niemcami?
•
scrabi
32,546
103
12148
10,470
SC III ph II
2012
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Lublin
scrabi
Zarejestrowani
— 25-02-2018, 21:12
Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
•
Kapitan Powolny
1,074
1
143
14
SC III ph I
2009
1.6 16V 110KM, 2014-2016
Poznań
op
(25-02-2018, 21:12)scrabi83 napisał(a): https://www.google.pl/search?q=przeka%C5...GYsqaPwmkM:
Wystarczy jak poszukam po numerze 7700414484? wszystkie są takie same z tej grupy czy jeszcze jakiś parametr musi spełniać? Bo czytałem że np. da się zamienić z tym od sprężarki klimy więc są chyba wymienne
Coś jest nie tak. Jeżdżę Scenicem od ponad roku i nic nie odpadło, nic się nie zepsuło. Kim Ci Francuzi myślą, że są? Niemcami?
•
scrabi
32,546
103
12148
10,470
SC III ph II
2012
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Lublin
scrabi
Zarejestrowani
— 26-02-2018, 07:41
Podmień i zobacz czy pomoglo..
Wysłane z mojego HT17Pro przy użyciu Tapatalka
Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
•
Kapitan Powolny
1,074
1
143
14
SC III ph I
2009
1.6 16V 110KM, 2014-2016
Poznań
op
Dobra pytanie uściślające bo nie mam w tej chwli auta przy sobie a jest mi potrzebne więc muszę wymyśleć coś na szybko.
Który z przekaźników jest ważniejszy do problemów z odpaleniem, przekaźnik blokady wtrysku czy pompy paliwa. Nie mogę nigdzie dorwać na miejscu obu więc chcę zamienić ten jeden ważniejszy aby auto odpalało np. z przekaźnikiem sprzęgła klimy...
Tylko nie wiem czy w ogóle jest to wykonalne- chodzi m.in. o zasilanie na poszczególnych nogach przekaźnika
Coś jest nie tak. Jeżdżę Scenicem od ponad roku i nic nie odpadło, nic się nie zepsuło. Kim Ci Francuzi myślą, że są? Niemcami?
•
Mati
26,576
101
4843
4,484
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 26-02-2018, 11:12
te czarne przekaźniki zamień miejscami, pamiętaj starą kolejność w razie W
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
|