Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Poranne odpalanie- czy tak ma być?


Kapitan Powolny
Zarejestrowani

op Czyli potwierdziłeś to co ustaliłem grzebiąc po internetach Naughty 

Jakie były u Ciebie objawy świrowania i jak go sprawdziłeś?

Coś jest nie tak. Jeżdżę Scenicem od ponad roku i nic nie odpadło, nic się nie zepsuło. Kim Ci Francuzi myślą, że są? Niemcami?
Odpowiedz
filozof
Zarejestrowani

U mnie się pompa w ogóle nie włączała, nie było jej słychać. Problemy pojawiały się przy temperaturach poniżej 6°C, czyli od około października do maja. Musiałem włączać i wyłączać zapłon, aż za którymś razem zaskakiwała. Czasem trwało to i 10 minut. Myślałem, że to sama pompa, ale po podmianie przekaźnika na pewny, ruszyła od razu.

Piszę poprawnie po polsku; chyba, że nie zauważę autokorekty.
Nie odpowiadam na PW z pytaniami technicznymi. Jest do tego odpowiedni dział.
Odpowiedz
Kapitan Powolny
Zarejestrowani

op U mnie najpierw było tak że zaczął odpalac coraz ciężej. Szczególnie jak silnik był przestygnięty. Jak auto stało na słońcu to no problem (wydaje mi się, że reduktor był na tyle wygrzany że startował z gazu choc tylko przypuszczam).

Zalałem więc jak juz pisałem STP i nastąpiła poprawa aż do wczoraj. Choć w sumie nie wiem czy to nie chwilowy foch bo jak dziś dolałem paliwa i pojeździłem trochę na samej benie to mimo że postał kilka godzina mrozie to odpala ładnie, a rano trzeba było go chechłać do urwania kluczyka niemalże.

Nie wiem czy mała ilość beny w zbiorniku może powodować że jest zleżała i dotankowanie podniosło ilośc par prężnych i problem ustał?

Przy porannej próbie zaskoczył za czwartym razem długiego chechłania- podjechałem do sklepu i to samo- zakoczył po drugim długim kręceniu. Potem dolałem wachy i jest lepiej.

Co bys Filozof obstawiał?

Coś jest nie tak. Jeżdżę Scenicem od ponad roku i nic nie odpadło, nic się nie zepsuło. Kim Ci Francuzi myślą, że są? Niemcami?
Odpowiedz
scrabi
Zarejestrowani

pierwsze co to podmień przekaźnik koszt niewielk a może pomóc. a druga sprawa to fkt coś masz z ukłądem zasilania paliwa może mpompa paliwa ma juz dosyć?i nie pompuje wystarczającej ilości paliwa?

 Zawsze do przodu, nigdy do tyłu. Biggrin 
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
Odpowiedz
Kapitan Powolny
Zarejestrowani

op
(25-02-2018, 20:15)scrabi83 napisał(a): pierwsze co to podmień przekaźnik koszt niewielk a może pomóc. a druga sprawa to fkt coś masz z ukłądem zasilania paliwa może mpompa paliwa ma juz dosyć?i nie pompuje wystarczającej ilości paliwa?

Scrabi tylko skąd dorwać takie cudo? Kompletnie nie wiem jak szukać

Coś jest nie tak. Jeżdżę Scenicem od ponad roku i nic nie odpadło, nic się nie zepsuło. Kim Ci Francuzi myślą, że są? Niemcami?
Odpowiedz
scrabi
Zarejestrowani

https://www.google.pl/search?q=przeka%C5...GYsqaPwmkM:

 Zawsze do przodu, nigdy do tyłu. Biggrin 
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
Odpowiedz
Kapitan Powolny
Zarejestrowani

op
(25-02-2018, 21:12)scrabi83 napisał(a): https://www.google.pl/search?q=przeka%C5...GYsqaPwmkM:

Wystarczy jak poszukam po numerze 7700414484? wszystkie są takie same z tej grupy czy jeszcze jakiś parametr musi spełniać? Bo czytałem że np. da się zamienić z tym od sprężarki klimy więc są chyba wymienne

Coś jest nie tak. Jeżdżę Scenicem od ponad roku i nic nie odpadło, nic się nie zepsuło. Kim Ci Francuzi myślą, że są? Niemcami?
Odpowiedz
scrabi
Zarejestrowani

Podmień i zobacz czy pomoglo..

Wysłane z mojego HT17Pro przy użyciu Tapatalka

 Zawsze do przodu, nigdy do tyłu. Biggrin 
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
Odpowiedz
Kapitan Powolny
Zarejestrowani

op Dobra pytanie uściślające bo nie mam w tej chwli auta przy sobie a jest mi potrzebne więc muszę wymyśleć coś na szybko.

Który z przekaźników jest ważniejszy do problemów z odpaleniem, przekaźnik blokady wtrysku czy pompy paliwa. Nie mogę nigdzie dorwać na miejscu obu więc chcę zamienić ten jeden ważniejszy aby auto odpalało np. z przekaźnikiem sprzęgła klimy...

Tylko nie wiem czy w ogóle jest to wykonalne- chodzi m.in. o zasilanie na poszczególnych nogach przekaźnika

Coś jest nie tak. Jeżdżę Scenicem od ponad roku i nic nie odpadło, nic się nie zepsuło. Kim Ci Francuzi myślą, że są? Niemcami?
Odpowiedz
Mati
Zarejestrowani

te czarne przekaźniki zamień miejscami, pamiętaj starą kolejność w razie W

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

2 gości