Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Padły przednie wycieraczki


jarpen
Zarejestrowani

op Wczoraj jeździłem autem i wszystko było git. Dzisiaj rano wsiadam do auta, chce włączyć wycieraczki a tu.. głucho. Zero reakcji. Są od czasu do czasu MINIMALNE podrygi ale to tylko raz i nie zawsze. Z tyłu wycieraczka działa bez problemu.  SSpryskiwacze,  kierunki też działają. Bezpiecznik cały. Jakieś pomysły??

Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

(12-08-2016, 06:46)jarpen napisał(a): Są od czasu do czasu MINIMALNE podrygi
sprawdz podłaczenie elektryczne silnika oraz połączenia mechanizmu wycieraczek bo podejrzewam,że gdzie stanęły na trzpieniu

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
jarpen
Zarejestrowani

op Czyli muszę zdemontować plastiki przy podszybiu?

Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

niestety inaczej nie sprawdzisz

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
jarpen
Zarejestrowani

op Okey. Dzięki. Dam znać wieczorem co i jak

Odpowiedz
diabel
Zarejestrowani

Wczoraj też mi padły w dwójce, z tym, że ani drgnęły. Zdemontowałem podszybie, wymontowałem cały mechanizm żeby mieć dostęp do kostki elektrycznej. Nie wiem jak jest w jedynce, ale w SII kostkę da się otworzyć, oczyścić i przede wszystkim dogiąć blaszki, żeby lepiej stykały z pinami w silniczku wycieraczek. Po tej operacji od razu ruszyły.

Kocham Reanult, bo montowali czujnik światła, deszczu i hands free w czasach gdy Volkswagen schodził z drzew, a Opel po 100 latach produkcji uczył się zabezpieczeń antykorozyjnych.

Diabelski Grand Scenic [SII PHI] Luxe Privilege 2.0T [F4R 776]
Odpowiedz
jarpen
Zarejestrowani

op Byłem przed chwilą w aucie i wycieraczki działają.. tylko jakby spryskiwacze ma słabsze cisnienie  (choć nie wiem czy jedno z drugim ma związek )

Odpowiedz
filozof
Zarejestrowani

Spryskiwacz, to trzeba sprawdzić czy nie ma dziury w wężyku, a przede wszystkim czy płyn w zbiorniczku jest, bo jak go mało jest to i ciśnienie mniejsze. Żeby sprawdzić poziom płynu, otwieramy drzwi pasażera i patrzymy na słupek. Tam jest "okienko inspekcyjne" i - o ile płyn ma kolor - widać jego poziom.
Napiszesz, jak poradziłeś sobie z wycieraczkami.

ED: wiem, że odkop, ale może komuś się przyda.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-08-2016, 17:04 przez filozof.)

Piszę poprawnie po polsku; chyba, że nie zauważę autokorekty.
Nie odpowiadam na PW z pytaniami technicznymi. Jest do tego odpowiedni dział.
Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi filozof za ten post post:
  • Jurand




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

3 gości