op
Wczoraj jeździłem autem i wszystko było git. Dzisiaj rano wsiadam do auta, chce włączyć wycieraczki a tu.. głucho. Zero reakcji. Są od czasu do czasu MINIMALNE podrygi ale to tylko raz i nie zawsze. Z tyłu wycieraczka działa bez problemu. SSpryskiwacze, kierunki też działają. Bezpiecznik cały. Jakieś pomysły??
Padły przednie wycieraczki
(12-08-2016, 06:46)jarpen napisał(a): Są od czasu do czasu MINIMALNE podrygisprawdz podłaczenie elektryczne silnika oraz połączenia mechanizmu wycieraczek bo podejrzewam,że gdzie stanęły na trzpieniu
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Wczoraj też mi padły w dwójce, z tym, że ani drgnęły. Zdemontowałem podszybie, wymontowałem cały mechanizm żeby mieć dostęp do kostki elektrycznej. Nie wiem jak jest w jedynce, ale w SII kostkę da się otworzyć, oczyścić i przede wszystkim dogiąć blaszki, żeby lepiej stykały z pinami w silniczku wycieraczek. Po tej operacji od razu ruszyły.
Kocham Reanult, bo montowali czujnik światła, deszczu i hands free w czasach gdy Volkswagen schodził z drzew, a Opel po 100 latach produkcji uczył się zabezpieczeń antykorozyjnych.
Diabelski Grand Scenic [SII PHI] Luxe Privilege 2.0T [F4R 776]
Spryskiwacz, to trzeba sprawdzić czy nie ma dziury w wężyku, a przede wszystkim czy płyn w zbiorniczku jest, bo jak go mało jest to i ciśnienie mniejsze. Żeby sprawdzić poziom płynu, otwieramy drzwi pasażera i patrzymy na słupek. Tam jest "okienko inspekcyjne" i - o ile płyn ma kolor - widać jego poziom.
Napiszesz, jak poradziłeś sobie z wycieraczkami. ED: wiem, że odkop, ale może komuś się przyda. (Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-08-2016, 17:04 przez filozof.)
Piszę poprawnie po polsku; chyba, że nie zauważę autokorekty.
Nie odpowiadam na PW z pytaniami technicznymi. Jest do tego odpowiedni dział. |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości